luni, 25 februarie 2013

iHerb Haul

Bună, fetelor!

De ceva vreme nu am mai plasat nicio comandă pe site-ul iHerb și, deoarece ne era foarte dor de produsele lor, ne-am hotărât că ar fi timpul să mai cumpărăm câte ceva. Comanda a ajuns destul de repede, în aproximativ 2 săptămâni. Suntem foarte curioase ce efecte vor avea aceste produse asupra tenului și corpului, sperăm că bune.

 

 Șampon Lemon Tea Tree Shampoo de la Desert Essence - este un șampon destinat părului gras. Conține extract de lămâie și arbore de ceai. Costă 6,05$.

 Balsam pentru păr de la Earth Science - promite că hidratează, protejează și ajută la menținerea culorii părului vopsit. Costă 6,27$.

 Ulei de jojoba de la Desert Essence - conține 100% ulei de jojoba. Este ideal pentru păr, piele și scalp. Costă 9,41$.

 Cremă pentru față de la Desert Essence - este special creată pentru tenul combinat sau gras. Conține ulei de arbore de ceai și mușețel. Am folosit-o de 2 ori și am observat că tenul rămâne matifiat un timp îndelungat. Costă 8,74$.

 Colagen de la Doctor's Best - este foarte bun pentru piele, unghii, tentoade și oase. La această comandă am ales spre testare varianta sub formă de pudră, care se dizolvă în apă. Costă 9,36$.

 Cremă pentru față de la Eucerin - conține SPF 30. Am observat că are o textură ușoară și se absoarbe rapid în piele. Costă 10,10$.

 Cremă pentru față de la Reviva - conține 10% acid glicolic. Costă 20,88$.

 Baton de ciocolată de la Chocolove - conține zmeură și ciocolată neagră. Yummy! Yummy! Costă 1,23$.

 Cremă pentru față Even Advanced de la Alba Botanica - este o cremă de noapte, potrivită pentru toate tipurile de ten. Costă 10,61$.

Am primit cadou din partea celor de la iHerb o mostră de Omega 3 și o pilă pentru unghii.

Dacă vă hotărâți să plasați prima comandă pe site-ul iHerb, puteți beneficia de o reducere de 10$ pentru o comandă mai mare de 40$, iar dacă valoarea acesteia este mai mică puteți beneficia de o reducere de 5$, folosind codul RIW809.

Vă dorim o zi plină de clipe minunate! xo xo xo

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu