marți, 23 aprilie 2013

Avon Haul

Bună, fetelor!

Astăzi dorim să vă facem cunoștință cu noile produse de la Avon din Campania 06/2013. Sunt produse pe care nu le-am încercat până acum, de aceea au fost așteptate cu o mare mare nerăbdare.


 Set Naturals cu caise și unt de shea - conține gel de duș, loțiune de corp și spray de corp. Produsele au un miros plăcut, de caisă. Sunt perfecte pentru primăvară! Setul costă 20 lei.

 Apă de parfum Avon Only Imagine... - acest parfum face parte din categoria floral- proaspătă, iar la bază are măr verde, bujor și mosc. Avon Only Imagine este un parfum delicat, elegant și feminin. Prețul său este de 65 lei.

 La comandarea parfumului puteai comanda o eșarfă pentru prețul de 10 lei. Aceasta are un imprimeu colorat, elegant și girly. Un singur minus ar fi faptul că materialul este subțire.


Vă mulțumim că ați ales să citiți blogul nostru! Să aveți o zi frumoasă! xo xo xo

4 comentarii:

  1. Si eu mi-am comandat Only Imagine... dar sincer, nu prea imi place. :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu nu pot sa spun ca sunt innebunita dupa acest parfum, dar imi place.

      Ștergere
  2. Sa te bucuri de ele ;) esarfa e foarte frumoasa

    http://o-fata-simpla.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, Anca! Ma grabesc sa port esarfa ca, la ritmul in care se incalzeste vremea, mi-e ca nu mai apuc sa o port.

      Ștergere