marți, 11 februarie 2014

Cumpărături Bayo



Prima lună a acestui an mi-a adus o mare bucurie: am câștigat un voucher cadou în valoare de 100 lei la un concurs organizat de site-ul bayo.ro. Printre reguli se număra și scrierea unui articol despre importanța practicării sportului. Dacă doriți să cițiti sau să recitiți articolul, îl găsiți aici.

Până în prezent am participat la numeroase concursuri și de fiecare dată am fost dezamăgită deoarece nu câștigam niciodată, de aceea când m-am înscris și la acest concurs nu credeam că mă voi număra printre câștigători. Dar s-a dovedit că nu sunt o ghinionistă și că trebuie să mă înscriu în continuare la concursuri, căci  bayo mi-a readus speranța. Așa că... I'm back in business, baby! ;)

Sincer, am țopăit puțin prin casă foarte bucuroasă și cu gura până la urechi când mi-am văzut numele printre câștigători. Chiar și acum când mă gândesc că în sfârșit am câștigat și eu un concurs, îmi apare un zâmbet de bucurie pe față. Mulțumesc, bayo! :)

La sfârșitul săptămânii trecute, vineri, am primit și hăinuțele pe care le-am cumpărat cu voucherul cadou de pe acest site. Coletul a sosit prin intermediul curieratului rapid Cargus, iar produsele au fost foarte bine ambalate.




Top - este foarte drăguț! Este confecționat din 100% bumbac, materialul este elastic, iar năsturașii au forma unor mici diamante. Prețul este de 10,99lei.


Am ales să mai cumpăr și trei hanorace La Gear.

 57,99 lei

57,99 lei

 47,99 lei


Acestea sunt foarte confortabile și călduroase.
Fiecare hanorac este prevăzut cu o căptușeală moale ce se simte foarte confortabil pe piele. În față au câte două buzunare, pe piept este scris logo-ul "LA GEAR", iar pe mâneca dreaptă, simbolul companiei. Materialele sunt de calitate și cred că mă voi folosi mult timp de aceste articole vestimentare. Deja mi-am propus ca în noul an să fiu mai activă, iar aceste cumpărături mă motivează și mai mult.

Sunt foarte încântată de produse. Îmi plac foarte mult!


Să aveți o zi frumoasă!
xo xo xo

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu