vineri, 2 mai 2014

Wow! Rimmel London Apocalips Lip Lacquer - crazy pigmented




Recent am descoperit pe site-ul produsecosmetice.ro un produs despre care trebuie neapărat să vă vorbesc. Este cel mai pigmentat produs de colorare a buzelor, iar prețul pe care îl are este potrivit tuturor buzunarelor. Desigur, v-ați dat seama din titlul postării că este vorba despre luciul de buze Rimmel London Apocalips Lip Lacquer.


Am fost foarte surprinsă când am desfăcut prima oară produsul deoarece nu mă așteptam să fie așa de pigmentat. Toate celelalte luciuri pe care le am sunt doar glossy, cu foarte puțină putere de colorare. Luciul Apocalips este un fel de stain, culoarea se impregnează pe buze, de aceea pot afirma că este produsul ideal pentru a fi purtat toată ziua, fără grija retușării. 


Aplicatorul acestui produs are o formă interesantă ce permite dozarea potrivită a produsului luat din recipient, fiind suficientă o singură aplicare. 
Ambalajul este elegant și de calitate, iar mirosul produsului este foarte discret, astfel încât nu deranjează.


Wow! Just wow! Până și soarele a început să zâmbească în momentul în care a zărit culoarea vibrantă a acestui luciu de buze. ~_*


Nuanța aleasă de mine este Apocaliptic, un hot pink ce se potrivește tuturor tonurilor de piele, este o culoare jucăușă, plină de feminitate, potrivită unei femei îndrăznețe, sigură pe sine.
 Acest produs face buzele să iasă în evidență și le oferă un luciu intens. Presimt că mă va însoți peste tot în această vară.
Simply love it! ^_^

Dacă vă tentează acest produs îl puteți găsi la reducere aici, la prețul de doar 29 lei. 
Cu siguranță îl veți adora!

Vă doresc o zi plină de bucurie și culoare!
Keep smiling!
xo xo xo 

Un comentariu:

  1. Foarte frumoase nuantele si imi place cum iti sta cu fiecare nuanta :)

    RăspundețiȘtergere