marți, 15 iulie 2014

Shopping online: Sandale





În urmă cu o săptămână am observat pe Facebook o reducere substanțială pe care un magazin online o promova în mediul virtual. Am aruncat o privire pe site și mi-am ales trei perechi de sandale pe care am plătit în total aproximativ 120 de lei, iar transportul a fost gratuit, ceea ce mă face să cred că am făcut o afacere destul de bună.





Sandale damă Minola albastre - 37 lei
Chiar dacă în poze culoarea bate spre bleu, în realitate acestea sunt turcoaz. Îmi place tocul auriu, mai ales că nu este foarte înalt. Decupajul și culoarea sandalelor dau foarte bine pe o piele bronzată. 



Sandalele Minola sunt elegante, comode, colorate și interesante, așa cum îmi place mie.



Sandale damă Rosa camel - 49 lei

Materialul este gen piele întoarsă (dar nu sunt din piele naturală), iar tocul puțin mai gros oferă stabilitate.



Partea din față este relativ îngustă, dar nu foarte mult. Nu le găsesc foarte comode pentru că îmi vin fix pe picior, dar presupun că se vor mai lărgi după câteva purtări.



Sandale Clona camel cu platformă - 38 lei

Aceste sandale sunt incredibil de ușoare și comode. Platforma nu este exagerat de înaltă, iar baretele fixează bine sandaua pe picior.


Presimt că voi purta aceste sandale cu mult drag!



Produsele au fost comandate de pe pantoferia.ro, site care a fuzionat cu kalapod.ro. Coletul a sosit a doua zi de la plasarea comenzii, fiind expediat prin intermediul curieratului rapid.
După ce am finalizat comanda online am fost contactată telefonic pentru a mi se comunica dacă produsele sunt disponibile. Ultima pereche de sandale a fost comandată inițial pe altă culoare, dar pentru că nu mai aveau numărul meu, le-am ales pe acestea.

Sunt încântată de noile mele săndăluțe și de-abia aștept să le port. Calitatea nu este una extraordinară, însă sunt produse care își merită din plin banii, pentru că sunt sigură că în magazinele fizice aș fi plătit mult mai mult pentru ele.

Voi ați comandat vreodată pe siteul pantoferia.ro?

Vă doresc o zi reușită!
Vă pup!
xo xo xo

2 comentarii:

  1. Sandalele sunt superbe, dar toate perechile sunt superbe. M-ai facut sa visez :D Sa le porti cu placere pe toate :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult pentru urare! Ma bucur ca iti plac. Eu de abia astept sa le port! Te pup!

      Ștergere