vineri, 6 noiembrie 2015

Produse cumpărate în luna octombrie - impresii


Hello, ladies!

Astăzi doresc să vă prezint câteva produse pe care le-am cumpărat în luna octombrie și pe care încă nu vi le-am arătat aici pe blog. Le-am folosit de câteva ori și mi-am format o părere despre acestea. De unele sunt încântată, însă unele m-au dezamăgit. În speranța că vă vor folosi recenziile mele, să trecem la prezentări!



1. Spray Balea Trend It Up Beach-Style


Din DM am cumpărat acest spray cu sare ce are rolul de a conferi părului aspectul beach style. Se aplică pe părul uscat cu prosopul. Îmi place să folosesc acest produs în zilele în care îmi doresc un aspect mai dezordonat pentru podoaba capilară. Spray-ul are un miros plăcut, discret, ce nu persistă.
Preț: 6 lei (la reducere)


2. Sephora Supreme cleansing oil


Din Sephora mi-am luat un ulei demachiant. Îl folosesc zilnic deoarece nu irită ochii și demachiază destul de bine. Se descurcă excelent cu machiajul feței, însă pentru îndepărtarea rimelului trebuie insistat. Se aplică pe pielea uscată, se masează și apoi se clătește cu apă caldă. La contactul cu apa, capătă un aspect lăptos. Se descurcă bine și cu machiajul rezistent la apă. Nu-mi amintesc prețul exact, însă cred că a fost în jur de 40 lei. Nu cred că l-aș recumpăra deoarece îmi doresc să îndepărteze rimelul mult mai bine și mai ușor. 


3. Lacuri de unghii Nicole by OPI


Mi-am cumpărat două oje de la OPI, una roz (Still into pink) și una roșie (Please red-cycle). Cea roz este mată și nu m-a impresionat deloc deoarece, aplicată într-un strat, se tocește pur și simplu în câteva ore, iar aplicată în două straturi capătă un aspect destul de urât, cu dungi. Totuși, arată foarte bine dacă aplic un lac transparent peste. Oja roșie este foarte frumoasă și pigmentată. Nu este mată, ci lucioasă, rezistă bine pe unghii, mai ales dacă se aplică și un top coat.
Am cumpărat cele două lacuri de unghii la set, ambele costând 35 lei.


4. Lac de unghii Aura


Din DM mi-am luat această ojă deoarece mi-a plăcut culoarea foarte mult. A costat 3 lei la reducere și m-am gândit că este ocazia perfectă de a testa lacurile de unghii Aura. Am fost dezamăgită să constat că se usucă foarte greu...de fapt nu se usucă. Prima oară când am folosit oja, mi-am șters-o de pe unghii imediat. I-am mai dat o șansă câteva zile mai târziu, dar am aplicat și un top coat cumpărat din Jumbo. Surpriza a fost că oja s-a uscat destul de repede și a rezistat pe unghii câteva zile. 


5. Set Bloomfield Opulent


Din Profi am cumpărat un set format din gel de duș, loțiune pentru corp, sare de baie și o pilă pentru unghii. Am folosit doar loțiunea pentru corp. Aceasta are o textură lejeră, un miros plăcut și delicat, se absoarbe rapid în piele și asigură o hidratare moderată, deci nu o recomand celor cu pielea uscată. 
Pila buffer pare ok, este abrazivă, deci o voi folosi pentru că o găsesc utilă. La geluri de duș nu sunt pretențioasă atâta timp cât miros bine. Setul a costat 20 lei. Nu îl recomand, în special pentru că nu este un produs de calitate extraordinară. Nu l-aș oferi cadou cuiva deoarece cred că trebuie să dăruim din suflet, deci îmi place să aleg produse în care cred, care îmi plac și pe care le găsesc calitative.

De la Sephora am primit un cadou aniversar ce constă într-un set format din trei farduri. Deși ziua mea de naștere este în septembrie, am primit cadoul în octombrie deoarece nu s-a aflat în stoc. A trebuit să fac două vizite magazinului Sephora și să întreb dacă au refăcut stocul deoarece mi se promisese că voi fi sunată într-o săptămână, lucru care nu s-a întâmplat. :(


Culorile fardurilor sunt foarte frumoase, potrivite pentru un machiaj tomnatic, natural. Nu sunt foarte pigmentate, însă au textura fină și nu sunt prăfoase.




Vă doresc un weekend liniștit!
Aveți grijă de voi!
Kisses!
xo xo xo 

4 comentarii:

  1. Ojele Nicole by OPI arată superb în sticluțe, dar se pare că și în cazul lor rezistența diferă de la o nuanță la alta. Am lacuri OPI care sar după două ore, altele rezistă 2-3 zile.Oricum, rezistența nu e punctul forte al acestor oje ci faptul că nu se usucă în sticluță. Și după 2 ani se prezintă decent, pe când alte produse similare se îngroașă și după o lună de la deschiderea recipientului.
    Seturile pentru corp precum cel folosit de tine arată foarte luxury, însă am observat și eu că nu sunt de cea mai bună calitate. Se vând pentru că arată impecabil, foarte atractiv și multe persoane cred că le aleg pentru a le face cadou.
    Mulțumim pentru seria de mini-recenzii, e foarte utilă!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca gasesti utila aceasta postare! Nu stiam ca ojele OPI rezista asa de bine in timp si ca nu se usuca. Majoritatea ojelor mai ieftine au consistenta ingrosata dupa cateva utilizari. Multumesc pentru comentariu si pentru informatii! Pupici!

      Ștergere
  2. Ce bine arata ojele OPI si fardurile de la Sephora! ♥ Sa le folosesti cu drag!

    RăspundețiȘtergere