joi, 14 ianuarie 2016

5 produse pentru îngrijirea părului uscat



În anotimpul rece, părul uscat are mult de suferit din cauza frigului și a vântului. Se deshidratează mai repede, iar vârfurile despicate reprezintă o adevărată problemă.
Pentru astăzi m-am gândit să vă prezint 5 produse cu efect hidratant pentru părul uscat și pe care eu le folosesc cu mare plăcere.





Am ales să vă prezint următoarele produse:

- Masca de păr cu unt de shea de la Avon din gama Planet Spa - preț 18 lei
- Tratamentul 3 Minute Miracle de la Aussie - preț 54 lei
- Tratamentul Fekkai Salon Glaze de la Sephora - preț 140 lei
- Șamponul Classic Care de la Pantene Pro - V - preț 19 lei
- Balsamul Aqua Light de la Pantene Pro - V - preț 15 lei


  


Masca de păr cu unt de shea de la Avon miroase a ciocolată și hidratează părul. O folosesc împreună cu două tratamente, cel de la Aussie și cel de la Fekkai, astfel încât părul meu să fie ușor de aranjat, hidratat și moale la atingere.
Gama Pantene Pro - V este una dintre preferatele mele. Cele două produse Pantene satisfac nevoile părului meu, iar firele rebele sunt domolite.

Toate cele 5 produse au o consistență cremoasă și miros foarte bine (tratamentul Aussie este un produs cu extract de eucalipt și ulei de avocado, iar cel de la Fekkai conține ulei de măsline). Părul rămâne ușor parfumat, iar buclele sunt definite.

Sunt foarte încântată de aceste produse și consider că au meritat a fi cumpărate pentru că rezultatele nu s-au lăsat așteptate: firul de păr a devenit mai puternic și ușor de pieptănat.


Vă îmbrățișez cu mare drag!
xo xo xo

2 comentarii:

  1. samponul Aussie urmeaza sa-l incerc si eu!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Este un produs foarte bun care nu trebuie să lipsească din rutina de îngrijire a părului uscat. Pupici!

      Ștergere