marți, 7 august 2018

Review: Serul cu acid lactic The Ordinary



Bună, fetelor!


Am văzut pe youtube că multe fete laudă produsele de la The Ordinary, de aceea mi-am dorit să le încerc și eu. Am fost foarte încântată atunci când le-am descoperit pe site-ul lookfantastic, la un preț accesibil.
Primul produs care mi-a făcut cu ochiul a fost The Ordinary, Lactic Acid 10% + HA 2%, Superficial Peeling Formulation, produs ce promite o îmbunătățire a texturii pielii. Găsesc acest ser benefic pentru ten, așa că aș dori să vă vorbesc puțin despre efectele pe care le-am observat.




Ingrediente:
Aqua (Water), Lactic Acid, Glycerin, Pentylene Glycol, Arginine, Potassium Citrate, Triethanolamine, Sodium Hyaluronate Crosspolymer, Tasmannia Lanceolata Fruit/Leaf Extract, Acacia Senegal Gum, Xanthan Gum, Trisodium Ethylenediamine Disuccinate, PPG-26-Buteth-26, Ethyl 2,2-Dimethylhydrocinnamal, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Ethylhexylglycerin, 1,2-Hexanediol, Caprylyl Glycol.

Cum și când se aplică acest ser?
Acest produs este prevăzut cu o pipetă ce permite dozarea corectă a produsului, 2-3 picături fiind de ajuns pentru toată fața. Serul se aplică seara, pe tenul curat, singur sau împreună cu un alt produs, evitând contactul cu ochii. 
Eu îl folosesc singur, o dată pe săptămână deoarece acidul glicolic, dar și cel lactic pot accentua sensibilitatea tenului. 




Ce am observat?

  • dacă se aplică prea mult produs, pielea devine lipicioasă - lucru ce mă bucură deoarece serul va ține un timp îndelungat;
  • are un miros fresh;
  • produsul are o textură lejeră și se absoarbe rapid în piele;
  • tenul devine catifelat și luminos;
  • nu irită și nu usucă pielea;
  • ajută la tratarea acneei, dar și a semnelor lăsate de aceasta;
  • uniformizează culoarea tenului.

Unde poate fi găsit acest produs și cât costă?
Cum am spus la începutul postării, acest produs poate fi cumpărat de pe site-ul lookfantastic, la prețul de 5,80 lire (aproximativ 30 de lei).

Aș recumpăra acest produs?
Da, cu siguranță! 

Următorul produs aflat pe lista de dorințe este serul cu 2% retinol, dar doresc să încerc toată gama. :D

Vă îmbrățișez cu drag!
xo xo xo

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu