joi, 31 iulie 2014

DIY - Colier împletit




Iubesc să port alb în anotimpul vara deoarece mi se pare cel mai potrivit pentru o piele bronzată, sărutată de soare. De ceva timp caut un colier alb care să conțină material textil împletit cu lanț argintiu, o piesă statement pentru a-mi scoate din anonimat ținutele care pot părea banale în lipsa unui accesoriu potrivit.  Cum nu am găsit nimic care să-mi placă în mod deosebit și să fie și accesibil ca preț, m-am hotărât să-mi fac chiar eu unul. Am căutat prin cufărul meu cu "comori", am găsit un lanț argintiu și unul albastru și un șnur alb. Apoi am sacrificat un tricou mai vechi pentru a-mi face alte fâșii de bumbac din care să împletesc colierul. Iată ce a ieșit!





Acestea sunt materialele folosite de mine:

- lanț argintiu
- lanț albastru
- șnur alb
- fâșii de material textil late de 2 cm, provenite de la un tricou de bumbac (fâșiile tăiate se întind bine de ambele capete pentru a căpăta o formă mai frumoasă, fără margini inestetice)





Iată cum am procedat:
1. Am împletit șnurul cu fâșiile de bumbac (împletitură în 3).
2. Am realizat altă împletitură în 3 folosind fâșii de bumbac și partea obținută la pasul 1.
3. Am înfășurat cele două lanțuri în jurul împletiturii în așa fel încât să obțin forme de "X".
4. Am cusut capetele colierului și am atașat încuietoare.
5. Am fixat lanțul de colier prin coaserea acestuia din loc în loc.





Vă las cu niște imagini ale produsului obținut. :)







Sunt foarte încântată de rezultatul final! Chiar dacă nu este perfect, port acest colier cu mare plăcere! Mă gândesc să nu mă opresc aici și să mai încerc să realizez alte accesorii pe care mi-aș dori să le port, dar pe care fie nu le găsesc în magazine, fie sunt exagerat de scumpe.



Vă pup! Să aveți o zi frumoasă!
xo xo xo 

4 comentarii:

  1. Sa stii ca arata foarte bine. Bravo si felicitari! Imi place tare mult, sa il porti sanatoasa.

    RăspundețiȘtergere
  2. foarte dragut colierul. :) chiar mi-ar placea sa vad si alte produse realizate de tine. :D
    pupici!

    RăspundețiȘtergere