luni, 11 august 2014

Ready for fall - ghete și pulovere de la Kurtmann



Nu-mi vine să cred că toamna se apropie cu pași repezi. Nici nu știu unde se grăbesc zilele frumoase de vară. Deja devin nostalgică după clipele de leneveală petrecute la soare, după discuțiile și momentele vesele petrecute împreună cu prietenii și familia. În curând mă voi întoarce la serviciu, așa că m-am gândit să îmi cumpăr câteva lucruri potrivite pentru zilele lungi și obositoare petrecute la lucru.





  • Primele pe listă au fost aceste ghete de piele de la Stradivarius. Sunt incredibil de comode și de ușoare, perfecte pentru zilele lungi care presupun mult stat în picioare. 



Îmi plac detaliile acestor ghete: fermoarul din zona călcâiului și țintele argintii, precum și culoarea ușor de asortat. ^_^


 Prețul acestor ghete a fost de 120 lei. Din păcate nu mai sunt pe stoc, dar puteți arunca un ochi la secțiunea Încălțăminte dând click aici.



  • De cum am văzut pe site acest pulover de la Pull and Bear, mi-am zis că trebuie să fie al meu! Îmi place totul la el: culoarea, materialul, forma lejeră, ca să nu mai vorbim de broderia manuală ce transformă articolul dintr-unul banal într-o piesă interesantă. Love this item! 



 Prețul articolului a fost de 40 lei. Nici acesta nu mai este pe stoc, dar îmi place selecția de bluze de la Zara pe care cei de la Kutmann o au pe site. O puteți vedea aici.




  • Un alt pulover simpatic este acesta pe care eu l-am botezat "Panda". Este lejer, dintr-un material care se simte bine pe piele pentru că nu este deloc aspru, are o paletă cromatică simplă ce-mi va permite asortarea acestuia cu mare ușurință. 



Articolul costă 50 lei și poate fi găsit pe site unde au toate mărimile pe stoc, situație ce se poate schimba rapid pentru că de obicei produsele lor dispar cam repede de pe site. În caz că vă doriți și voi un Panda, îl puteți cumpăra de aici.



  • Ultimul produs din comanda mea este o jachetă Stradivarius. Este confecționată dintr-un material ușor, subțire, fără dublură, deci este potrivit pentru prima lună de toamnă deoarece nu este deloc gros. Se aseamănă ca și material cu o cămașă. 



Jacheta a costat 50 lei, dar nu mai este pe stoc din păcate. 


Sunt foarte încântată de noile mele achiziții pe care sunt convinsă că le voi purta cu plăcere. Mă vor ajuta să trec cu ușurință peste perioada de acomodare la serviciu. 

Vă doresc o săptămână reușită, plină de bună dispoziție!
Vă pup!
xo xo xo 

9 comentarii:

  1. Si eu incep sa ma gandesc sa comand de acuma articole pentru toamna :)
    Foarte frumoasa achizitiile tale, sa le folosesti sanatoasa:)

    http://o-fata-simpla.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  2. Sunt foarte practice si dragute puloverele.Cred ca ar trebui sa arunc si eu un ochi.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur sa iti plac si tie. Imi place site-ul celor de la Kurtmann si sunt sigura ca o sa gasesti macar un articol care sa iti placa. xo

      Ștergere
  3. Ghetele imi plac mult, mi le-as fi cumparat si eu daca le vedeam. De cate ori am vrut sa-mi iau ceva de pe site nu erau marimea mea, nu prea am noroc la capitolul asta :P Sa le porti cu placere :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Din pacate produsele dispar cam repede de pe site. Initial ochisem o alta pereche de ghete din piele, chiar plasasem comanda, insa am primit mail ca nu mai era pe stoc. De data aceasta am avut noroc. Probabil trebuie sa ii vizitezi mai des pentru a descoperi produse care iti plac si care tocmai au fost adaugate pe site. xo

      Ștergere
  4. Si mie imi place site.ul kurtmann ♡ tot ce ti.ai luat imi.place.. vreau si euuu :( ;* pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cei de la Kurtmann au produse foarte dragute pe site. Si pe mine ma mai tenteaza unele lucrusoare. Este greu sa rezist. .... Pup!

      Ștergere
  5. Ce frumoase sunt toate. Ghetele și primul pulover m-au cucerit!
    Și eu am început să mă gândesc la hainele pentru toamnă, așa de mult mă bucur că o să pot purta ghete și pulovere pufoase!
    Pupici :*

    RăspundețiȘtergere