marți, 10 noiembrie 2015

Fond de ten si bureti pentru aplicarea machiajului de pe Aoro



Aoro.ro este site-ul de unde imi place sa cumpar cosmetice si produse pentru machiaj deoarece au o mare varietate de branduri disponibile, iar preturile sunt accesibile.
La ultima sesiune de shopping in acest magazin virtual, am adaugat in cos cateva produse pe care doream sa le testez de foarte mult timp. Mi-am ales un fond de ten de la Estee Lauder, un BB Cream de la Missha, precum si un burete pentru aplicarea machiajului.






Fond de ten Estee Lauder Double Wear Stay-in-Place - nuanta 2N1 Desert Beige


 Mi-am dorit de foarte mult timp acest fond de ten deoarece am auzit ca este potrivit pentru persoanele cu tenul gras. Mi-am ales nuanta 2N1 Desert Beige pentru ca am pielea relativ deschisa la culoare. Am folosit produsul in fiecare zi din momentul in care l-am achizitionat si va pot spune ca sunt foarte impresionata: fondul de ten este foarte rezistent, nu se transfera pe haine si imi pastreaza tenul mat. 
Produsul are o textura fluida, acopera foarte bine imperfectiunile si se aplica foarte usor pe ten. La serviciu port deseori camasa alba si am nevoie de un machiaj care sa fie rezistent la transfer, astfel ca fondul de ten Estee Lauder  Double Wear reprezinta pentru mine solutia ideala pentru un aspect profesional. Nu incarca tenul, chiar daca are o mare putere de acoperire, tine sub control producerea sebumului, astfel ca machiajul rezista intreaga zi.  
Iubesc acest fond de ten! Ambalajul este elegant, iar recipientul din sticla permite pastrarea corespunzatoare a produsului. Imi doresc sa testez si alte produse ale brandului Estee Lauder  prezente pe site deoarece mi se par foarte calitative, iar preturile de pe aoro sunt mai accesibile decat in alte magazine.
Pretul fondului de ten Estee Lauder Double Wear a fost de 153 lei.





Missha M Perfect Cover BB Cream cu protectie UV ridicata - nuanta 21
 

Am zile in care imi doresc un machiaj lejer, de aceea mi-am achizitionat Perfect Cover B.B Cream de la Missha. Imi place ca are SPF 42, avand astfel grija sa-mi protejeze pielea de razele ultraviolete. Gradul de acoperire al acestui produs este mic spre mediu. Pentru a corecta zonele problematice, se poate aplica in straturi, fara a face tenul sa para incarcat. Un alt aspect care imi place foarte mult este efectul glowy pe care il ofera pielii si faptul ca nu imi incarca porii. Este perfect pentru tenul sensibil cu tendinte acneice!
Eu mi-am ales nuanta 21. Aceasta se adreseaza tenurilor deschise la culoare.
Pretul produsului a fost de 94 lei. Varianta pe care mi-am achizitionat-o eu este dotata cu pompita, ceea ce face aplicarea mai usoara si mai igienica. Pentru cele care nu doresc sa aloce un buget foarte mare pentru produsele de machiaj, pe site exista si varianta de 34 lei.


Burete pentru aplicarea machiajului BrushArt Face




Acesti bureti pentru fata ma ajuta sa aplic uniform machiajul, astfel incat pe ten sa nu existe linii inestetice de fond de ten sau corector. Folosesc buretele pentru aplicarea machiajului atat uscat (absoarbe excesul de produs, astfel incat nu am tenul incarcat), cat si umed (pentru un aspect glowy). Partea rotunda a buretelului este potrivita pentru zona obrajilor, gat, frunte si barbie, iar partea ascutita este potrivita pentru zona ochilor si a nasului, ajutand machiajul sa fie aplicat si in locurile mai putin accesibile. 
Pretul produsului a fost de 19 lei.


Am verificat autenticitatea produselor cu ajutorul unui site specializat si am vazut ca toate acestea sunt originale.
Sunt foarte incantata de serviciile celor de la aoro deoarece coletul a ajuns foarte repede, totul a fost ambalat foarte bine, iar preturile au fost mult mai mici decat in magazinele fizice. Portofelul meu imi multumeste. ^_^

Va imbratisez cu drag!
xo xo xo






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu