duminică, 23 iunie 2013

Picks of the week

Bună, fetelor!

Sper că ați avut o săptămână reușită și că vremea toridă nu v-a dat prea multă bătaie de cap.
Astăzi doresc să vă arăt două produse de care m-am bucurat în această săptămână.

 De ceva timp căutam un fixativ bun. Am avut fixativul de la Garnier, dar nu mi-a plăcut deoarece îmbâcsea părul. M-am decis să îl încerc pe cel de la Kalos pe care l-am luat din Cora la prețul de 14 lei pentru 500 ml de produs. Lacul de păr profesional Kalos Prestige m-a impresionat încă de la prima aplicare. Am observat că părul era strălucitor. O colegă chiar m-a întrebat dacă m-am vopsit deoarece părul era lucios. Ce mi-a mai plăcut a fost faptul că nu îmbâcsește, părul putând fi pieptănat cu ușurință după folosirea acestui produs.

 Un alt produs de care m-am bucurat în această săptămână este acest colir din sidef pe care l-am luat de la o stație de metrou la prețul de 10 lei. Îmi place că este mare, culorile sunt superb îmbinate, amintindu-mi de reflexele apei.

Care este produsul vostru preferat al săptămânii? Mi-ar face mare plăcere să împărtășiți impresiile voastre cu mine!
Să aveți parte de o zi răcoroasă!! xoxoxo

8 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Asa este. Camera nu a surprins intensitatea culorilor. Imi plac foarte mult deoarece ma duc cu gandul la mare, vacanta.... ehhh :)

      Ștergere
  2. Nici mie nu imi place fixativul de la Garnier,imi lasa parul sarma...
    Produsul preferat al saptamanii este anticearcanul de la Rimmel-Wake me up :)
    ti-am dat follow.te astept si pe blogul meu, poate iti place si ma urmaresti si tu :)

    http://aaannniiieee.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  3. Mi-ar placea si mie sa incerc fixativul, poate il zaresc prin magazine :D. Am nevoie de unul :D. Aseara am dormit la o colega si mi-a facut bucle, si imi place la nebunie cum imi sta. Acum, dupa atata agitatie, buclele inca rezista :))!
    Colierul chiar e superb <3!
    Produsul meu preferat saptamana asta a fost lotiunea de corp Wonderful de la Oriflame. Cu care m-am cremuit, m-am cremuit, si m-am cremuit, in fiecare seara, desi are ingrediente naspa :D.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De la Oriflame am folosit doar crema Milk and Honey care mi-a placut mult datorita parfumului pe care il are. xo

      Ștergere
  4. Răspunsuri
    1. Multumesc pentru comentariu! Nu am incercat gelul, e cumva acela albastru? L-am mirosit in magazin si imi place :)

      Ștergere