luni, 24 martie 2014

Mici cumpărături





În ultima vreme am avut parte de zile pline de oboseală și stres, dar săptămâna trecută am reușit să găsesc câteva clipe pentru a mă relaxa. Și cum altfel, decât prin shopping?! O, da!!! :D

Am dat o fugă la magazinul cu produse din Anglia și la Miniprix, două magazine preferate.





Demachiant Deep Clean de la Neutrogena - l-am încercat o singură dată și am observat că are efect de revigorire, se simte mentolat pe piele.

Loțiune tonică Clean&Clear - îmi place foarte mult, drept urmare sunt deja la al treilea recipient.



Cremă pentru față Olay Double Action - este creată special pentru tenul sensibil, promite să lase tenul catifelat, hidratat și să lupte împotriva ridurilor fine.



Șervețele demachiante Pure Exfoliating - sunt foarte bune!



Pastă de dinți Crest Decay Precention - Crest mi se pare cea mai bună pastă de dinți pe care am folosit-o până acum.



Vara îmi place să port haine mai lărguțe, care să lase pielea să respire. Acest tricou cuprinde mai multe elemente preferate: animal print, materialul este fin, se simte bine pe piele și mă va ajuta să nu uit să arăt celor din jurul meu puțină dragoste și compasiune. Presimt că voi purta des acest tricou. :D


Am ales și un tricou viu colorat și unul simplu. Cele trei tricouri au un material fin, de bună calitate și lasă pielea să respire. Îmi plac mult! Primul a costat 25 lei, iar ultimele două 29 lei.






Vă îmbrățișez cu mult drag!
xo xo xo


4 comentarii:

  1. Ce lucruri dragute ti-ai luat!:X
    Sa te bucuri de ele si sper sa-ti priasca cosmeticele:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Trebuie sa ajung si eu neaparat la magazinul acela cu produse din Anglia. :)
    Sa te bucuri de toate produsele si sa le folosesti cu mare drag.

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna
    poti sa ne spui unde se afla magazinul cu produse din Anglia? si mie imi place crest
    Ana

    RăspundețiȘtergere