marți, 25 martie 2014

Review: jeleu de duș Sweetie Pie by Lush




Cei de la Lush sunt foarte inventivi! Nu mai auzisem de jeleu pentru duș, iar când am văzut pe site-ul lor acest produs, am fost foarte curioasă. Lush comercializează două jeleuri pentru duș: unul se numește Whoosh, iar celălalt Sweetie Pie. Neștiind cum miros, am dat o fugă până la magazinul lor și am ales jeleul de duș Sweetie Pie.




Lush știe cum să-și promoveze produsele. Descrierea acestui produs sună încântător și te face să-ți dorești să cumperi acest produs.

Descriere:
"Începe ziua cu o piele dulce si extrem de hidratată. Bucură-te la duș de abundența fructelor  ce te vor învălui în arome unice și îți vor menține fermitatea pielii. Mixtura din coacăze negre, infuzie de cocos, vișine si bergamotă te va face să salivezi în timp ce aplici jucăușul produs pe piele și va reda buna dispoziție ori de câte ori îl folosești. Stimulează-ți simțurile cu un jeleu de duș plin de sclipici."





Îmi place acest produs deoarece:
  • miroase foarte bine, a gumă de mestecat
  • lasă pielea curată
  • hidratează
  • lasă pielea parfumată
  • are un preț accesibil- 26,80 lei
  • am observat o îmbunătățire a texturii pielii
  • vara, pentru un strop de prospețime și răcoare, se poate păstra produsul în frigider înainte de duș



Ce nu îmi place la acest produs este faptul că printre ingrediente se numără parabenii și parfumul.

Cum folosesc acest jeleu pentru duș? Îl folosesc asemenea unui săpun.

Aș mai cumpăra acest produs? Da, cu siguranță. Îmi place foarte mult!

Mai multe detalii găsiți pe site-ul lush.



Să aveți o zi frumoasă, plină de reușite!
xo xo xo

Un comentariu: