duminică, 1 iunie 2014

Icy pink - NOTD




Sunt zile în care îmi doresc o manichiură simplă și discretă. O astfel de zi este și aceasta în care am ales o ojă superbă de la farmec. Fiind 1 Iunie, îmi amintesc cu bucurie de copilăria mea, de aceea nuanța delicată de roz mi s-a părut potrivită pentru a sugera acea vârstă plină de candoare.






Culoarea lacului de unghii îmi aduce aminte de bucuria zilelor în care mergeam cu părinții la plimbare și primeam vată de zahăr pe care o devoram cu mare plăcere, sfârșind prin a fi lipicioasă din cap până-n picioare. ^__^




Am aplicat oja în două straturi. Aceasta s-a uscat foarte repede și observ că este și rezistentă pe unghii, întocmai cum este scris și pe ambalaj.




La sfârșit m-am jucat puțin... * - *







Vă doresc o zi plină de bucurie și culoare!
xo xo xo 

2 comentarii: