luni, 3 noiembrie 2014

Noi achiziții de pe miniprix.ro – produse de îngrijire Babaria





Îmi place să fac cumpărături în mediul online, iar siteul miniprix.ro îmi oferă șansa de a achiziționa mărfuri de calitate la prețuri convenabile. Oferta de produse a acestui site este diversificată, iar secțiunea „Frumusețe și sănătate” este preferata mea. ;)


În cadrul acestei secțiuni am observat reduceri de prețuri la gama de produse Babaria și m-am gândit să profit de această ocazie pentru a testa produse noi. Am plasat o comandă și într-un timp foarte scurt am intrat în posesia coletului. Cu nerăbdare am deschis cutia și m-am bucurat când am observat că produsele au fost ambalate cu grijă. Apreciez serviciile și atenția pe care siteul miniprix.ro le acordă clienților săi. 




Produsele cumpărate sunt destinate îngrijirii părului, tenului și corpului.



Șamponul pentru păr ondulat Babaria cu ulei de argan și keratină (400 ml) mi-a atras atenția. Această formulă a fost special creată pentru părul inelat. Uleiul de argan conferă părului hidratare și strălucire. Keratina fortifică, îmbunătățește aspectul părului și oferă elasticitate buclelor. Produsul a costat 18,13 lei.



Balsamul bifazic Babaria cu extract de aloe vera și ulei de argan (500 ml) este un produs care hidratează instant părul, protejându-l de factorii nefavorabili precum soare, vânt, frig, etc. Am achiziționat acest produs la prețul de 24,43 lei.



Exfoliantul facial Rosa Mosqueta de la Babaria (150 ml) oferă un peeling delicat datorită particulelor exfoliante și a uleiului de Rosa Mosqueta. Acest ulei este bogat în acizi grași esențiali omega 3,6 și 9 cu proprietăți de păstrare a echilibrului hidric la nivel cutanat. După câteva utilizări am observat că înlătură eficient impuritățile și excesul de sebum. Prețul redus al acestui produs a fost de 16,10 lei.



Ultimul produs de pe lista de cumpărături este gelul de duș cu extract de ovăz și soia Babaria Avena (750 ml). Are un miros plăcut, iar pielea rămâne hidratată și parfumată. Produsul a costat 17,43 lei.


Sunt încântată de noile produse de îngrijire de la Babaria. Voi ați testat această gamă de produse spaniole ?


Vă pup!
xo xo xo

Un comentariu:

  1. Am tot auzit de aceste produse si nu stiu de ce le-am tot amanat momentul sa le incerc :) Chiar sunt curioasa cum sunt aceste produse, din descrierea ta suna a fi promitatoare :D

    RăspundețiȘtergere