marți, 30 iunie 2015

June empties: Produse terminate luna aceasta




Iată că am ajuns la sfârșitul lunii iunie și consider că este momentul potrivit să vă prezint produsele terminate în această lună.




Am să încep prezentarea de astăzi cu produsele pentru îngrijirea părului.



Pentru început vă prezint balsamul pentru păr (200 ml) de la Schauma cu unt de shea și extract de nucă de cocos. Am să-l recumpăr deoarece am observat să hidratează foarte bine părul uscat și îmi permite să îl aranjez ușor. Puteți achiziționa acest produs din Carrefour la prețul de aproximativ 8 lei. Raportul calitate/ preț este avantajos.

Spray-ul tratament pentru păr deteriorat (100 ml) de la Avon nu m-a impresionat deloc, deși are un miros plăcut. După utilizarea acestuia am observat că părul rămâne încărcat, deci nu îl voi mai recumpăra.


În continuare vă voi prezenta două produse pentru față.

Tonicul facial cu extract de Rosa Mosqueta de la Babaria (400 ml) este un produs foarte bun, Datorită extractelor de hamammelis și mușețel, acest produs tonifică și hidratează pielea, închizând porii. Deja am recumpărat tonicul și mă bucur în continuare de efectele lui benefice.

Balsamul de buze Balea Young  de la DM (4,8 g) este un produs foarte hidratant. Are o consistență untoasă  și este ușor parfumat (miroase a vanilie). Îl ador!  ;)




Ultimele două produse sunt pentru îngrijirea corpului.

Crema de mâini fără parfum de la Madre Labs (71 g) este un produs achiziționat de pe site-ul iherb. Se absorbe rapid în piele și nu lasă urme uleioase. Datorită extractului de argan, pielea este catifelată și hidratată. Mi-a plăcut acest produs și-l voi recumpăra când voi mai avea ocazia.

Spray-ul parfumat de la Avon (100 ml) cu extract de fructul pasiunii și bujor face parte din gama de spray-uri parfumate Avon Naturals. Îmi place să folosesc această gamă pentru că îmi oferă posibilitatea de a mă revigora și reîmprospăta pe parcursul zilei.


Deși nu sunt multe produse terminate, observ că cele mai multe dintre ele se regăsesc pe lista mea cu produse preferate. Îmi propun ca pentru luna iulie să termin cât mai multe produse, astfel încât să achiziționez altele. Abia aștept să merg prin magazine la cumpărături! ^_^

Bucurați-vă de soare! :)
xo xo xo 


6 comentarii:

  1. Cand eram in liceu aveam colectie de spray-uri parfumate de corp de la Avon, insa nu le-am mai avut de mult. Nu stiu daca le-as mai folosi ca atunci, dar sunt chiar misto produsele.
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu ai fost prea hărnicuţă :)) dar oricum! spray-ul de la Avon sună taaaare bine :3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) Nu am fost prea harnicuta la capitolul "produse consumate", desi nu m-am descurcat nici prea rau. Te pup!

      Ștergere
  3. am remarcat si eu aroma aceea de la avon naturals, cred ca mi-ar placea :).

    RăspundețiȘtergere