luni, 15 iunie 2015

Sephora Haul - produse Murad


Bună, fetelor!

Încerc să revin în blogosferă cu forțe proaspete deoarece, după o perioadă extrem de aglomerată, lucrurile încep să revină pe un făgaș normal. Astăzi vă voi vorbi despre două produse de la Murad pe care le-am luat dintr-un magazin Sephora.



Am fost extrem de curioasă în legătură cu crema Blemish Clearing Solution. Producătorii susțin că elimină semnele acneei în doar 72 de ore. Eu am ceva probleme de când cu vremea aceasta caniculară. Tenul meu a devenit mai uleios și mai predispus la acnee.


- crema conține acid salicilic și retinol
- nu mi-a uscat tenul
- este eficientă în lupra împotriva acneei
- reduce roșeața
-ambalajul conține 50 ml produs - prețul: 220 lei



Mi-am mai cumpărat și un gel de curățare a feței, produs ce face parte din aceeași gamă cu crema pe care v-am prezentat-o mai sus.


- pretinde că rămâne activ chiar după clătire
- conține acid salicilic
- ambalajul este practic, conține 200 ml produs - prețul a fost în jur de 190 lei
- nu am folosit acest produs încă deoarece am primit niște mostre printre care și un gel de curățare a feței

Mostrele primite sunt următoarele:



Kitul de mai sus este format dintr-un portfard și produse destinate unui ten acneic. Setul conține toți cei 3 pași: curățare, tratare și hidratare.
- gelul de curățare este mentolat și revigorant
- tratamentul se aplică local, acolo unde este cazul. Are o consistență mai ciudată deoarece se simt mici granule în compoziția cremei. Ajută foarte mult la reducerea inflamațiilor.
- loțiunea are o consistență lejeră, se absoarbe rapid în piele și este noncomedogenă.
Am folosit produsele și sunt foarte mulțumită de ele. Nu pot spune că își fac efectul peste noapte, însă cu siguranță luptă eficient împotriva coșurilor.

Nu le folosesc de multă vreme, așa că nu pot decât să vă prezint o primă impresie. Voi reveni însă cu o postare în care o să vă vorbesc mai multe despre aceste produse.
Eu am beneficiat de o reducere de 20% deoarece am card Sephora Black, așa că la casă am plătit 300 lei pentru toate produsele. Nu este exagerat de mult, însă nici puțin , așa că sper să se ridice la înălțimea așteptărilor mele.

A mai testat cineva produsele Murad? Pentru mine este prima oară când folosesc acest brand.

V-am pupat!
O săptămână ușoară vă doresc!
xo xo xo 

6 comentarii:

  1. Sunt foarte curioasă cum ți se vor părea aceste produse. Am auzit despre ele, însă mi s-au părut destul de scumpe, recunosc, d-asta aștept să aflu cât sunt de eficiente.
    Să le utilizezi cu drag!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt intr-adevar scumpe. Nu m-am putut insa abtine deoarece am fost prea curioasa cu privire la crema pe al carei ambalaj este scris ca diminueaza vizibil acneea in doar 72 de ore. Voi reveni cu detalii. Pup!

      Ștergere
  2. de cand ma uit si eu la Murad, dar mi se par cam piperate la pret..dar chiar astept sa zici parerea ta despre ele....

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Voi reveni cu o postare imediat ce imi voi forma o parere. Multumesc de vizita si pentru ca ti-ai facut timp sa-mi lasi un cometariu. Pupici!

      Ștergere
  3. Mmm cam maricele preturile...dupa parerea mea!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Intr-adevar, sunt cam piperate preturile. Insa eu am luat in calcul produsele pe care le-am achizitionat cu aceasta suma. Crema din setul cadou are 30 ml, tratamentul antiacneic ce se aplica local este full size cred eu (l-am vazut la raft si mi s-a parut a fi cat cel primit), iar gelul de curatare imi ajunge pentru o luna avand in vedere ca il folosesc si in zona decolteului si pe spate. Important este sa fie eficiente. Din cate vad, fac o treaba foarte buna. Multumesc pentru comentariu! Pupici!

      Ștergere