miercuri, 29 iulie 2015

DM haul: Câteva cumpărături din DM




Ce iubesc cel mai mult la concediu? Pe lângă faptul că îmi place să dorm până mai târziu (◔◡◔), să petrec clipe memorabile alături de cei dragi, îmi place să merg și la cumpărături. Unul dintre magazinele preferate este DM, deoarece acolo găsesc o gamă variată de produse.
Astăzi doresc să vă arăt ce mi-am cumpărat la ultima sesiune de shopping.







  • Șampon Schauma Cream&Oil - un șampon cremos, destinat părului fragil, cu vârfuri despicate; preț - 6 lei;
  • Șampon Syoss Full hair 5 density&volume booster - special creat pentru părul subțire și fără volum; pretinde că are cinci beneficii pentru păr: densitate, volum, rezistență, anti-cădere și stimularea creșterii părului; preț - 20 lei/550ml;
  • Șampon Schauma Nectar Nutrition - promite să hidrateaze părul uscat și tern; nu conține silicon, promite să redea părului proteinele pierdute; are un miros floral foarte plăcut; preț - 6 lei.




  • Săpun lichid Balea - este foarte cremos, conține papaya și lapte; mi-a plăcut foarte mult mirosul de gumă Turbo, una dintre aromele mele preferate; preț - 7 lei;
  • Gel de duș Dove Purely Pampering - ador gelurile de duș de la Dove deoarece sunt foarte hidratante; de această dată mi-am ales varianta cu unt de shea și vanilie; preț - 11 lei.




  • Deodorant spray Tesori d'Oriente cu orhidee de China - pur și simplu ador parfumul acestui produs! Preț - 23 lei
  • Șervețele umede Senza cu ulei de argan - am ales acest produs în speranța că nu doar va curăța pielea mâinilor, ci o va și hidrata; preț - 2 lei.




  • Dontodent bețișoare cu ață dentară - le-am luat pentru a le folosi în timpul călătoriilor; preț - 5,3 lei;
  • Cremă cu gălbenele de la Fares - am ales această cremă deoarece am citit că ajută la estomparea petelor pigmentare; preț - 6 lei.



La raftul cu reduceri am descoperit niște produse care mi s-au părut foarte avantajoase:

  • Deodorant Rexona Ultra Dry;
  • Gel de duș Fa Sensual&Oil Monoi Blossom - cu ulei de argan, marula și migdale;
  • Gel de duș Balea Med - fără parfum, săpun sau alcool; este destinat pielii sensibile;
  • Deodorant pentru haine.
Toate aceste produse pe care mi le-am luat au fost cumpărate deoarece mă pregătesc să plec în concediu. Mi-am mai ales câteva piese basic de la H&M pe care o să vi le arăt într-o postare viitoare.

Să aveți o zi reușită!
Vă pup!
xo xo xo

16 comentarii:

  1. Nu am mai pus piciorul intr-un DM de mult, asa incat nici nu stiam ca au un stand de reduceri. Asa ca iti multumesc de informare. Concediu placut

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc pentru urare! Sper ca si tu ai parte de o vara frumoasa si relaxanta! xo xo xo

      Ștergere
  2. gelul de dus Fa, este nemaipomenit!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu l-am incercat, dar sper sa-mi placa. Ma incanta uleiurile din compozitie, deci ma astept sa fie hidratant. Te pup!

      Ștergere
  3. Ptiuuuu, da stii c-ai luat un raft intreg de produse ! :))
    Un sampon Shauma m-ar tenta si pe mine, dar depinde peste ce mai dau in magazin.
    Concediu placut ! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Recunosc... am cumparat multicele produse. Toate insa se vor termina destul de repede. Vara eu imi spal parul destul de des, asa ca sunt o mare consumatoare de sampon. Iar de geluri de dus, nu mai spun. Pupici!

      Ștergere
  4. sa folosesti cu placere tot ce ai cumparat si sa ai parte de un concediu placut.
    dupa ce ti-am vazut postarea, abia astept sa ajung si eu pe la DM :)
    pupici!


    http://cherryqueendee.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc pentru urare! Iti doresc si eu sa ai parte de o vacanta frumoasa! Te pup!

      Ștergere
  5. Nici nu știam că există deodorant pentru haine în DM. Am să-l caut negreșit săptămâna aceasta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu imi cumpar mai mereu deodorante din DM. Imi plac pentru ca sunt eficiente si au preturi bune. xo

      Ștergere
  6. Imi plac atat de mult reducerile din DM :D
    Iar gama lor, Balea, e preferata mea. Ieftine si bune :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Sa le folosesti cu drag si concediu placut :*
    http://iv-dorys.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  8. Apropo, te-am nominalizat aici :*
    http://iv-dorys.blogspot.ro/2015/07/premiile-liebster.html

    RăspundețiȘtergere