miercuri, 5 august 2015

H&M haul: Cumpărături de la H&M



În postarea anterioară v-am arătat ce mi-am cumpărat din DM (dacă nu ați citit acest articol, îl găsiți aici) și v-am promis că o să vă arăt ce articole mi-am ales de la H&M.
Motivul pentru care am intrat în acest magazin a fost acela de a-mi găsi rochițe maxi pentru a le purta peste costumul de baie. Bineînțeles că nu am reușit să rezist tentației de a alege și alte articole, așa că am sfârșit prin a cumpăra și alte lucrușoare drăgălașe.




 Bluză roz - materialul este foarte delicat, iar articolul arată mult mai bine în realitate decât în poză. Bluza are mâneci 3/4, decolteul nu este adânc, iar lungimea articolului este una potrivită, până în talie.
Preț - 30 lei (la reducere)


 Tricou verde - nu am reușit să surprind în poze culoarea reală a acestui tricou. În fotografie pare mai mult negru, dar de fapt articolul are culoarea verde, un verde închis, foarte frumos.
Preț - 30 lei


 Rochiță cu buzunare - este confecționată dintr-un material moale, deloc transparent, are talia accentuată printr-un cordon elastic. Lungimea articolului este una medie, până la genunchi, iar forma acestuia avantajează orice tip de siluetă.
Preț - 30 lei



Jeanși până la gleznă - sunt confecționați dintr-un material subțire și elastic, au talie înaltă, iar culoarea deschisă este perfectă pentru vară.
Preț - 30 lei (redus de la 140 lei) ^.^



Jeanși negri - sunt foooarte confortabili! Au talie înaltă, iar materialul se întinde ușor.
Preț - 90 lei



Rochii maxi - am purtat deja aceste rochii la plajă și vă pot spune că sunt foarte practice. Materialul nu este transparent și nu se șifonează ușor. Mă gândesc să port rochițele și în perioada de tranziție spre toamnă, când le voi asorta cu botine și cămașă înnodată în talie sau jachetă scurtă din denim.
Preț - 30 lei



Mi-am ales și două accesorii: un colier statement la 10 lei (redus de la 40 lei) și unul mai delicat, la baza gâtului, pe care am plătit 5 lei (redus de la 13 lei).


Sunt foarte încântată de achizițiile mele, mai ales că sunt piese basic la prețuri foarte accesibile.

Să aveți o zi relaxantă!
xo xo xo

8 comentarii:

  1. Prima bluză e tare simpatică ♥

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! Imi pare rau ca nu am surprins culoarea asa cum este in realitate: un roz dulce, usor prafuit.

      Ștergere
  2. Foarte frumoase produsele, d-abia astept sa dau si eu o tura prin magazine sa cumpar si eu cate ceva :D. Sa stiti ca v-am nominalizat pe blogul meu la un tag, sper sa va faca placere sa il faceti, v-am pupat!
    http://mandmakeup.blogspot.ro/2015/08/liebster-awards-discover-new-blogs.html

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sper sa gasesti lucrusoarele pe care ti le doresti. Multumesc pentru nominalizare! Pup!

      Ștergere
  3. Imi plac blugii tai cei noi! Si colierele sunt dragute.
    Sa le porti cu drag pe toate! :*

    RăspundețiȘtergere
  4. Îmi plac mult de tot blugii, dar și accesoriile. Nu știam că au reduceri așa mari. Cred că mâine am să trec și eu pe acolo. :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Blugii sunt asa de moi si confortabili! De aceea i-am ales. In perioada verii, cand temperaturile sunt foarte ridicate, mi-e greu sa gasesc perechi de pantaloni sau blugi in care sa ma simt bine.

      Ștergere