duminică, 6 septembrie 2015

Favoritele lunii august ^_^



Iată că a trecut și ultima lună de vară, luând cu ea vacanța și făcând loc surorii mai roșcovane, Septembrie. Este timpul în care mulți se pregătesc pentru școală sau pentru a se reîntoarce la serviciu. Printre ei mă număr și eu. Mi-aș mai fi dorit câteva zile de concediu în plus, însă mă mulțumește gândul că în curând vom scăpa de căldura chinuitoare și vom avea parte de zile ceva mai răcoroase. Acestea fiind spuse, este timpul să verific lista cu produsele favorite ale lunii august. Am stat în fața raftului cu cosmetice și produse de machiaj și mi le-am ales pe acelea pe care le-am folosit mai mult și care au avut rezultatele dorite. Iată favoritele mele:


Precum observați și în imagine, nu am multe favorite. În luna august nu m-am machiat foarte mult, nici nu am folosit lac de unghii. Prin urmare, vă pot prezenta două produse de îngrijire a pielii, un deodorant tratament și un dispozitiv de tuns de la Philips.


1. Apă micelară Bioderma, Sebium H2O


- este foarte eficientă în îndepărtarea ultimelor urme de machiaj, după procesul de demachiere
- purifică tenul
- îndepărtează sebumul și împuritățile, astfel încât l-am folosit dimineața, pentru curățarea tenului
- nu usucă tenul
- este potrivit pentru tenul sensibil, nu irită pielea
- produs non-comedogenic


2. Tratament cremă împotriva transpirației excesive, de la Vichy 


- acest produs mi-a ușurat viața în acele zile caniculare de august
- îmi place că se aplică o dată pe săptămână; în restul zilelor am folosit deodorant Cien sau spray-uri de corp și am observat o diminuare a procesului de transpirație și lipsa mirosului neplăcut. 


3. Cremă Depiderm SPF50 de la Uriage


- este prima cremă cu SPF ce nu îmi blochează porii și nu îmi provoacă coșuri
- nu lasă peliculă albă pe piele, ci face tenul să pară mai luminos
- protejează eficient împotriva razelor UV
Recomand acest produs persoanelor cu tenul sensibil și problematic!


4. Dispozitiv de tuns, tip creion - de la Philips


- acest dispozitiv a fost foarte util în acele zile în care eram grăbită și nu aveam timp să mă epilez; l-am folosit pentru a îndepărta părul de pe mâini, de pe picioare, precum și părul facial. 
- este foarte util în timpul călătoriilor deoarece ocupă puțin spațiu și este dispozitivul salvator pentru momentele în care suntem în criză de timp.


- dispozitivul funcționează cu o baterie AAA
- poate fi folosit doar pentru pentru firele fine de pe corp
- are dimensiunile unei carioci tip marker, de aceea poate fi purtat cu ușurință când călătorim, în concediu, la plajă.




Acestea au fost produsele favorite ale lunii ce tocmai s-a încheiat. 
Voi ce produs minunat ați descoperit în luna august? Mi-ar plăcea să vă citesc comentariile!


Vă pup!
xo xo xo 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu