marți, 1 septembrie 2015

iHerb haul: Cumpărături iHerb



Atunci când vine vorba despre produse care să dea rezultatul scontat și care să aibă și un preț accesibil, îmi vine în gând magazinul online iHerb, un magazin din SUA în care se găsesc atât produse cosmetice, cât și produse alimentare. Îmi place să fac cumpărături în acest loc minunat deoarece produsele comercializate conțin ingrediente naturale, iar prețurile sunt prietene cu buzunarul meu.




Din categoria produselor pentru îngrijirea pielii mi-am ales:


Exfoliant pentru față și corp Acne Dote de la Alba Botanica - fiind un produs natural, nu conține parabeni, alergeni și nici parfum sintetic; datorită conținutului de 2% acid salicilic, luptă împotriva acneei; am folosit acest produs de câteva ori și am observat că ajută la tratarea acneei (până acum sunt mulțumită de el). ^_^
Preț - 31,53 lei



Cremă pentru față Revitalizing Therapy de la Aubrey - este destinată pielii uscate; conține ingrediente organice (extract de rosa mosqueta și de cătină) care au rolul de a lupta împotriva ridurilor; se absoarbe rapid în piele; am folosit-o seara, iar dimineața tenul era hidratat și luminos.
Preț - 75,76 lei


Din categoria produselor destinate machiajului, mi-am ales un produs pe care îl doream de mult timp deoarece am văzut pe youtube că multe fete îl folosesc.


Este vorba despre pudra bronzantă Nude Wear Glowing Nude Bronzer de la Physicians Formula - conține două nuanțe mai închise (potrivite pentru conturarea feței) și două mai deschise (potrivite pentru a fi folosite ca bronzer și pentru iluminarea tenului); conține mici particule aurii, fiind un produs perfect pentru vară; este ideal pentru obținerea unui machiaj natural; eu îl folosesc ca pudră bronzantă, ca blush, dar și ca fard pentru pleoape.
Preț - 56,83 lei

Sunt foarte încântată de ce mi-am cumpărat! Dacă doriți să vorbesc despre unul dintre aceste produse, nu ezitați să-mi lăsați un comentariu. ^.^
De asemenea, dacă nu ați mai comandat de pe iHerb și doriți să faceți acest lucru, puteți beneficia de o reducere de 10$, utilizând codul RIW809, la prima voastră comandă.

Vă îmbrățișez cu mult drag și vă doresc o zi frumoasă!
xo xo xo

4 comentarii:

  1. sa le folosesti cu drag! si eu pregatesc acum o comanda!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De-abia astept sa vad ce iti dai comanda. Sper ca ne arati pe blogul tau. :)

      Ștergere
  2. Vaiii, cât de frumos e blush-ul. Și eu l-aș folosi pentru machiajul ochilor, negreșit, nu doar pe post de pudră de obraz.
    Și mie îmi place site-ul Iherb, acolo găsesc multe produse organice la prețuri cât de cât accesibile. În Plafar, de exemplu, sunt mai scumpe, o cremă de față sare lejer de 100-150 lei.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Intr-adevar, preturile sunt foarte bune. Raportul calitate/pret mi se pare cel mai bun in comparatie cu cele de pe site-urile pe care le cunosc.

      Ștergere