joi, 25 februarie 2016

Avon Empties - februarie 2016



Îmi place să răsfoiesc catalogul Avon și să cumpăr produsele preferate sau altele noi pentru a le testa. Ne apropiem de sfârșitul lunii februarie și m-am gândit ca astăzi să vă prezint produsele Avon terminate luna aceasta.



Sunt, în special, produse pentru îngrijirea corpului. De unele am fost încântată, de altele nu.


Spumantul de baie Romantic Rose are un parfum plăcut de trandafiri, pielea rămâne catifelată și ușor parfumată. Mi-a plăcut și pentru că vine într-o cantitate generoasă la un preț foarte accesibil.

Gelul de duș Skin so Soft este un produs hidratant, cu o consistență cremoasă și conține particule aurii. Totuși mi se pare că efectul de hidratare nu durează, deci nu am observat efecte benefice pentru piele, însă nici nu mi-a uscat-o. Acest gel de duș nu este de neînlocuit, așa că ... voi mai încerca și altele.



Crema de mâini și picioare cu extract de nufăr de la Planet Spa are un miros care nu prea mi-a plăcut. Nu voi mai achiziționa acest produs. Mirosul insuportabil nu reprezintă singurul motiv pentru care nu voi recumpăra crema. Mi s-a părut că nu este foarte hidratantă, iar eu sunt în căutarea uneia care să aibă efecte vizibile și de durată.

Lichidul emoliant pentru picioare Foot Works este îmbogățit cu săruri marine și extracte de alge. Revigorează picioarele obosite și catifelează călcâiele. Îl folosesc de foarte mult timp și, cu siguranță, îl voi recumpăra. Este un produs la care nu voi renunța curând.

Crema intens hidratantă Avon Care este una dintre cremele mele preferate pentru îngrijirea pielii corpului. Miroase bine, hidratează pielea uscată și se absoarbe rapid în piele. Îmi place!



Masca pentru curățare și hidratare Anew Clean mi-a lăsat o impresie bună. Tenul meu s-a simțiț bine,  curat, fără să fie iritat. Acest produs este hidratant și, cu prima ocazie, îl voi recumpăra.

Voi ce produse Avon folosiți?

O zi senină să aveți!

xo xo xo


4 comentarii:

  1. nu am incercat nici o masca de la Anew. Ma tenteaza aceasta. :)
    puup!

    http://cherryqueendee.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu am incercat cateva masti Planet Spa care nu m-au impresionat absolut deloc. Dintre tot ce am testat de la Avon in materie de masti, aceasta mi se pare cea mai buna. Te pup!

      Ștergere
  2. Si mie imi plac mult produsele de la Avon! Am in stoc acel spumant de baie, de abia astept sa il incerc!

    RăspundețiȘtergere