joi, 19 iulie 2012

Haul time - Comandă iHerb

Bună, fetelor!

          Săptămâna trecută am plasat o comandă pe siteul www.iherb.com. Drumul a costat 4 dolari ( Atenţie! Greutatea coletului să fie mai mică de două kilograme. Pentru cantităţi mai mari plătiţi mai mult). Serviciul clienţi este foarte bun: a doua zi de la plasarea comenzii am primit confirmarea acesteia, iar produsele au sosit prin Poşta Română în 7 zile lucrătoare .

          De ce am ales acest site?
Preţurile sunt accesibile, iar taxa de livrare foarte mică . Avem de ales dintr-o gamă largă de produse naturale. Pe site găsim părerile clienţilor, fapt care ne ajută să aflăm mai multe informaţii.

         Coletul a sosit în stare foarte bună, pe cutie fiind scris că este fragil. Produsele au fost ambalate foarte bine, astfel încât să nu curgă.

         Acum puteţi trage cu ochiul la ceea ce ne-am cumpărat.... ;)


 
  Mască de faţă cu mentă Queen Helene

 Pudră proteică de orez brun cu aromă de vanilie


                              Gel de curăţare Alba Botanica cu enzime de ananas
                               Bureţei pentru exfolierea tenului



 Coenzima Q10, 150 capsule

 Am primit cadou un pliculeţ cu ceai organic şi un pix cu sigla iHerb.





Pe factură am primit un cod pe care să-l împărtăşim cu prietenii şi cu familia. Acesta constă intr-o reducere de 5% din valoarea primei comenzi, deci e valabil doar pentru clienţii noi (RIW809). Îl puteţi folosi şi voi!

4 comentarii:

  1. Ce produse frumoase!
    Q 10 am avut si eu, in acelasi ambalaj si tocmai ce l-am consumat. Sa stii ca se vad imbunatatiri vizibile ale pieelii dupa cateva luni de consum. Din farmaciile noastre e prea scump sa iti permiti sa le iei mereu, intr-o concentratie optima (30 mg). Iherb ne ofera o alternativa mult mai accesibila!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Într-adevăr, preţurile din România lasă de dorit. Sunt mult prea mari şi nu ne permit să avem grijă de sănătatea noastră aşa cum ar trebui.

      Ștergere
  2. Am si eu masca Queen Julep si imi place mult :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si noua ne place foarte mult. Este prima oara cand o folosim si am observat o imbunatatire a tenului.

      Ștergere