luni, 18 februarie 2013

Avon Haul

Bună, fetelor!

Pentru astăzi am dori să vă prezentăm produsele comandate de la Avon din Campania 03/2013.


 
Lichid emolient cu săruri marine - lichidul emolient este un produs pe care îl cumpărăm mereu deoarece catifelează pielea picioarelor. Sarea are un efect exfoliant, deci produsul acesta este perfect pentru a îndepărta pielea îngroșată și inestetică de pe tălpi. Fiecare recipient costă 9,99 lei.


 Set reconfortant cu zmeură și hibiscus - conține loțiune pentru mâini și corp, spray pentru corp și gel de duș. Au un miros plăcut, asemănător cu dulceața zmeurii. Îl cumpărăm mai ales pentru mirosul proaspăt, fructat și revigorant. Setul costă 22, 99 lei.


 Cremă hidratantă de noapte cu extract de caviar - am folosit-o de 2 ori și am observat că lasă pielea hidratată. Vom vedea dacă face mai multe pentru ten după o folosire mai îndelungată. Vom reveni cu detalii. Această cremă a costat 9,99 lei.


Voi ce produse v-ați cumpărat de la Avon din această campanie?

Aveți grijă de voi!
xo xo xo

Un comentariu:

  1. Super produsele! Setul cu zmeura arata atat de bine :3.
    Am si eu crema cu caviar, imi place sa o aplic ca baza pt fondul de ten, desi este o crema de noapte. Tie cum ti se pare?

    RăspundețiȘtergere