miercuri, 27 februarie 2013

Ce produse testez în prezent?

Bună, dragelor!

În urmă cu ceva vreme mi-am propus să consum cosmeticele pe care le am, pentru a face loc altora. Am fost foarte harnică și am golit destule, așa că a venit rândul altora spre a fi testate.



Deoarece soarele va străluci mult mai intens, aveam nevoie de o cremă cu protecție solară. Am ales-o pe aceasta de la Eucerin deoarece este pentru pielea sensibilă și am găsit-o la un preț bun pe iHerb. Conține SPF 30, oferind pielii protecție împotriva razelor ultraviolete. Este delicată cu tenul, nu îl îngrașă, ci îl matifiază. Permite aplicarea fondului de ten și se comportă ca o bază de machiaj. Ambalajul este prevăzut cu o pompiță, ceea ce face aplicarea mai ușoară și igienică. Vă recomand și vouă să folosiți o cremă cu SPF deoarece previne îmbătrânirea prematură a tenului și luptă împotriva apariției petelor pigmentare.



Crema Supliform de la Hofigal este o cremă pe care am primit-o cadou pentru o comandă plasată pe Dacic Cool. O folosesc de două săptămâni, timp insuficient pentru a vedea rezultate. Ce pot spune este că face pielea foarte fină la atingere.


M-am gândit să încerc un nou fond de ten deoarece am unul de la L'Oreal care este pe terminate. M-am oprit la Maybeline Dream Stin liquid deoarece promite un efect air-brush. La prima utilizare nu mi-a plăcut, dar apoi mi-am amintit că vânzătoarea mi-a spus să îl agit bine, ceea ce am și făcut, iar diferența nu a întârziat să apară. Acest fond de ten oferă un aspect mat și efectul air-brush pe care îl promite. Trebuie să îl mai testez pentru a vedea efectele pe care le are asupra tenului, cât și rezistența în timp a acestuia.


Cremă cu acid glicolic 10% de la Reviva Labs (achiziționată de pe iHerb) este o cremă foarte puternică. V-o recomand doar dacă tenul vostru este obișnuit cu o concentrație mare de acid glicolic. Eu am folosit Liquid Gold, o loțiune ce conține acid glicolic, și am crezut că pielea mea va suporta această concentrație. Ei bine.... am aplicat produsul o singură dată și m-am ales cu o iritație. Am citit pe ambalaj că se poate aplica o cremă hidratantă peste aceasta, ceea ce o să fac în speranța că pielea o să reacționeze mai bine. În aceeași gamă există o altă cremă cu o concentrație de 5% care cred că este mai potrivită pentru pielea sensibilă.

Voi ce produse testați în prezent?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu