luni, 17 iunie 2013

Sephora Beauty Goodies

Bună, fetelor!

În acest weekend am ieșit la o scurtă plimbare prin mall împreună cu sora mea. Am văzut multe lucruri frumoase care ne făceau cu ochiul, dar am rezistat vitejește. Am cumpărat numai acele produse de care aveam nevoie. Ne-am oprit în magazinul Sephora și am ales următoarele:



Discuri demachiante Yes to tomatoes - sunt destinate tenului mixt sau gras, sunt exfoliante și conțin acid salicilic. Discurile costă 40 lei.


 Cremă de față pentru zi Yes to cucumbers - este creată pentru tenul sensibil, promite să lase tenul hidratat și luminos. Crema costă 80 lei.

 Eu folosesc șervețelele matifiante de la e.l.f. , care îmi plac foarte mult, dar acestea s-au terminat și aveam nevoie urgentă de unele noi. De aceea am decis să cumpăr șervețele matifiante de la Sephora. Acestea costă 24 lei.


Am primit aceste mostre din partea celor de Sephora, fapt ce ne-a bucurat foarte mult.
Acestea sunt:
  • Apă de parfum Fau di Fendi - miroase foarte bine!!! 
  • Bază de machiaj Sephora - promite să matifieze , să lase tenul fin și să ajute fondul de ten să reziste un timp îndelungat.
  • Cremă pentru față Clarins - este creată pentru a hidrata, a lupta împotriva imperfecțiunilor și pentru a da strălucire tenului.
Aveți grijă de voi și nu uitați să străluciți, steluțelor! xo xo xo

2 comentarii: