joi, 8 august 2013

Summer Skin Care Routine: Ce produse folosesc

Bună, fetelor!

Ultima dată când am vorbit despre produsele pe care le folosesc pentru îngrijirea tenului și a corpului era iarnă. În sezonul rece pielea mea devine mai uscată, iar în sezonul cald zona T se îngrașă mai mult. Fiind vară, este timpul să vă prezint rutina de îngrijire a pielii potrivită acestui anotimp.



 Seara, pentru a îndepărta machiajul, folosesc șervețelele demachiante Deep Cleanse de la Pure. Acestea înlătură foarte bine machiajul și îmi lasă tenul fin.

 Pentru a îndepărta impuritățile rămase, folosesc săpunul pentru ten de la Nubian Heritage. Conține miere, ulei de caise și semințe negre. Îmi place foarte mult acest săpun deoarece exfoliează delicat tenul, îl lasă catifelat și hidratat. L-am cumpărat de pe site-ul iHerb, la prețul de 3,27$.

 O dată pe săptămână folosesc exfoliantul Facial Creamy Scrub de la Freeman. Conține semințe de caise, acestea lăsând tenul fin și proaspăt.

 Dimineața, pentru a îndepărta impuritățile, folosesc apa micelară de la Bioderma. Aceasta lasă tenul curat. Deoarece am tenul mixt, iar zona T devine mai uleioasă pe timpul verii, folosesc crema matifiantă de la Dessert Essence. Conține ulei de arbore de ceai și mușețel. Îmi place să folosesc această cremă deoarece are efect matifiant, ținând sebumul sub control. Pentru a adăuga încă un strop de hidratare și de prospețime tenului îmi place să folosesc apa minerală Pure Moisture de la Elmiplant. O folosesc atât dimineața, cât și seara.

 Am rămas fidelă gelului antiacneic Grease Lightning de la Lush. Îmi place acest produs deoarece luptă cu succes împotriva acneei. Pentru a hidrata și a combate ridurile fine din zona ochilor folosesc picăturile Cellufirm Drops de la Mario Bădescu. Prima dată le-am primit cadou la o revistă pe care am cumpărat-o. Le-am folosit și mi-au plăcut foarte mult, dar am rămas puțin dezamăgită când am văzut prețul întreg al produsului. Am fost foarte bucuroasă când am văzut o altă revistă care oferea acest produs. Pentru a avea buze hidratate și protejate de razele UV, folosesc balsamul pentru buze de la e.l.f. . Are un miros mentolat, fresh și conține SPF 15.

 Pentru a-mi hidrata pielea corpului folosesc prin rotație crema de la Nivea și crema Skin Repair Creme de la Kingsley House. Îmi plac mult amândouă deoarece se absorb rapid în piele, lăsând-o moale și catifelată.

La duș folosesc săpunul Pure&Sensitive de la Dove. Acesta nu conține parabeni, nici parfum. Îmi place deoarece lasă pielea curată și hidratată. Pentru a îndepărta celulele moarte folosesc exfoliantul Rub Rub Rub de la Lush. Are un miros plăcut, iar culoarea sa mă duce cu gândul la albastru mării. După ce folosesc acest produs pielea se simte foarte curată și revigorată.

Acestea sunt produsele pe care le folosesc pentru a ține imperfectiunile departe și a avea o piele hidratată și catifelată.

Dacă doriți să aflați ce produse am folosit în sezonul rece, găsiți detalii aici.

Dacă aveți întrebări referitoare la unul dintre produsele prezentate în această postare, aștept cu mare drag comentariile voastre.

Vă îmbrățișez cu mult drag, Simona xo

4 comentarii: