marți, 8 octombrie 2013

Review: Nivea Lapte demachiant Q10



Bună, fetelor!

Atunci când trebuie să îmi cumpăr un demachiant țin cont de două lucruri. Primul lucru este faptul că eu am tenul sensibil, de aceea îmi trebuie un produs care să fie blând și să nu irite tenul, iar al doilea lucru este ca demachiantul să lase tenul curat și proaspăt.
Pentru astăzi vreau să vă vorbesc despre un demachiant care îndeplinește cele două criterii. Acesta este Laptele demachiant Q10 de la Nivea.






Promite:
  • să îndepărteze eficient urmele de machiaj și impuritățile
  • să hidrateze
  • să lase tenul catifelat și uniformizat


Ce am observat:
  • are un miros plăcut
  • are o textură lichidă
  • lasă tenul hidratat
  • îndepărtează cu succes machiajul
  • tenul se simte curat și catifelat
  • nu irită tenul
  • efectul asupra ridurilor fine nu este foarte evident
  • din păcate printre ingrediente se numără parabeni și parfum


Aș mai cumpăra acest produs?

Da, aș mai cumpăra acest demachiant. Îmi place mult că îndepărtează foarte bine machiajul, iar tenul rămâne catifelat și hidratat.


 








Aveți grijă de voi, fiți optimiste și nu uitați să zâmbiți!
xo xo xo
 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu