marți, 1 octombrie 2013

Set pentru machiaj de la revista Joy

Bună, fetelor!

Cred că ați observat și voi la chioșcuri revista Joy care luna aceasta vine cu un cadou plăcut: set pentru machiaj ce conține o paletă de farduri, un dermatograf și un rimel. Am fost foarte curioasă dacă produsele oferite cadou sunt de calitate, așa că mi-am cumpărat și eu revista.




Fardurile sunt pigmentate, dar puțin cam prăfoase. Negrul nu mi se pare prea bun, s-a fărâmițat și nu este foarte intens. Dintre toate culorile preferatele mele sunt Juicy Grape ( o nuanță frumoasă de mov, potrivită pentru machiaje de toamnă), Chocolate (un maro cu care pot obține un look natural) și Nude Apricot, nuanță folosită pentru amestecarea fardurilor cu nuanța pielii.
Creionul de ochi are mina moale, dar culoarea nu este foarte pigmentată. Mie îmi place că îl pot folosi pentru un machiaj de zi. Rimelul conferă lungime genelor, nu și volum.

             



                            Să aveți parte de un octombrie plin de belșug, pudrat cu bruma bucuriei,                   încălzit de soarele dragostei celor dragi!
Oana xo xo xo 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu