marți, 22 aprilie 2014

Promoții BoldBeauty.ro





Am văzut pe facebook că cei de la BoldBeauty.ro au numeroase reduceri pe site. Și, cum îmi place foarte mult să fac cumpărături online, am intrat imediat pe site să văd despre ce este vorba.




BoldBeauty.ro este un site care comercializează produse pentru îngrijirea pielii, a părului, dar și produse pentru machiaj.
Au reduceri la toate categoriile de produse. Dintre toate pe mine mă încântă cel mai mult categoria machiaj și categoria destinată îngrijirii părului (produsele din gama Joico și Tigi). Am găsit câteva produse care îmi fac cu ochiul. Cred că se lasă cu... multe cumpărături. :D


Voi ați văzut promoțiile? Cu ce produse de pe site v-ar plăcea să vă răsfățați?


Vă îmbrățișez cu mult drag!
xo xo xo

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu