luni, 4 mai 2015

Ruj mat semipermanent MeNow Generation II - review



În ultima vreme am văzut în magazinele fizice, dar și în cele online, foarte multe rujuri mate, de aceea mi-am achiziționat și eu câteva: unul de la Sleek și două de la MeNow Generation II, brand despre care nu am mai auzit până în prezent.
Astăzi doresc să vă prezint impresiile mele despre rujurile de la MeNow.


Rujurile se pot achiziționa de pe site-ul www.produsecosmetice.ro, la prețul de 18 lei. 


Eu mi-am ales două nuanțe: nuanța 16, un mov lila pastelat, și nuanța 31, un roz destul de aprins.



Culorile sunt foarte pigmentate!



Ce am constatat?

Aspecte pozitive:
- cele două nuanțe sunt foarte frumoase și intens pigmentate
- rujurile sunt într-adevăr mate
- aplicatorul permite distribuirea precisă a produsului astfel încât nu simt nevoia folosirii în prealabil a unui creion de buze
- produsul este destul de rezistent pe buze (în jur de 3 ore în cazul meu deoarece am obiceiul de a-mi umezi buzele destul de des)
- prețul este foarte mic: 18 lei

Aspecte negative:
- rujurile sunt lipicioase, lucru pe care îl găsesc destul de supărător
- după câteva ore, aspectul produsului aplicat pe zona interioară a buzei începe să devină inestetic: se formează o dungă care arată destul de rău, iar culoarea nu se estompează treptat, ci se desprinde de buze în mici particule de produs. 

Concluzia:  Sinceră să fiu, nu îmi plac rujurile mate de la MeNow și nu le voi recumpăra. 

Voi le-ați încercat?

Vă doresc o săptămână frumoasă!
xo xo xo 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu