sâmbătă, 18 august 2012

Pe drumuri de munte - Transfăgărășan

Bună, fetelor!

România este o ţară frumoasă cu un relief variat, astfel încât ne putem încânta privirea cu peisaje pitoreşti:  crestele semeţe ale munţilor, unduirile domoale ale colinelor, întinderile nesfârşite ale câmpiei cu lanuri de floarea soarelui şi maci roşii...
Zilele trecute am putut admira unul dintre peisajele cele mai frumoase ale ţării - Transfăgărăşanul, numit şi "drumul din nori". A fost construit între anii 1970 - 1974 şi a necesitat un mare efort material. Din păcate, construirea acestui drum a răpit şi vieţi omeneşti - muncitori şi soldaţi (oficial 40, dar martorii susţin că numărul a fost mult mai mare). Drumul construit peste Făgăraş este al doilea ca altitudine din România, cel mai înalt fiind Transalpina.
În această călătorie ne-au impresionat măreţia naturii, forţa şi frumuseţea acesteia, aerul proaspăt şi curat de la munte, pereţii stâncoşi ce îţi tăiau respiraţia, pădurile întunecoase care parcă ascundeau o lume tainică. Acolo sus ne-am simţit mărunţi şi neputincioşi... Natura ni s-a dezvăluit ca o forţă impresionantă, iar frumuseţea acesteia ni s-a părut năucitoare!















A fost o drumeţie pe cinste: ne-am relaxat, ne-am revigorat şi am adunat amintiri frumoase!


Voi ce zone frumoase ale României aţi vizitat recent? xo xo

2 comentarii:

  1. Buna,
    Am fost si eu de curand pe Transfagarasan tot ce pot sa spun e - wow.
    Te urmaresc prin GFC si mi-ar face placere sa-mi urmaresti si tu blogul meu :
    www.oglindaoglinjoara.blogspot.ro
    Pupicei

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca ma urmaresti. Tocmai am vizitat si eu blogul tau si mi se pare interesant, deci m-am inscris. xo

      Ștergere