luni, 20 august 2012

This Week WE Go For NATURAL

Bună, fetelor!

Recent am citit un articol care vorbea despre un studiu conform căruia femeile care folosesc des lac de unghii sau fixativ prezintă un risc mai mare de a face diabet deoarece există o legătură între substanțele chimice conținute de aceste produse ( ftalați) și această boală numită diabet. Trebuie să recunoaștem că folosim des aceste produse, iar concluzia la care au ajuns cercetătorii nu ne-a încântat deloc. Am hotărât deci să ne alegem perioade în care să folosim produse cât mai naturale, să mâncăm mai sănătos și să facem mai multă mișcare. Așa că săptămâna aceasta vom încerca să trăim cât de sănătos putem. Sperăm să și reușim.
 Pentru început am selectat câteva produse cosmetice care sunt aproape naturale și am decis să nu folosim deloc lac de unghii sau fixativ pentru păr.




Majoritatea sunt produse Lush pentru că le iubim. :)


Pentru un ten curat și hidratat am ales crema Cosmetic Lad și săpunul pentru față Fresh Farmacy.


La categoria body wash ne-am oprit la gelul de duș Tramp. Poate fi folosit și ca șampon, dat nu l-am utilizat niciodată pentru acest scop. Miroase atât de bine! ... Te duce cu gândul la o plimbare în natură deoarece miroase a patchouli,  a stejar și flori de melissa. Este hidratant, face multă spumă și are un miros persistent.


Un deodorant light este Coconut care miroase a cocos și a vanilie, se prezintă sub formă de pudră și poate fi folosit pe tot corpul. Nu este recomandat pentru perioade în care facem efort fizic intens. Mult mai potrivit pentru astfel de momente este T'eo pe care am uitat să îl fotografiem. :(


Am ales și un balsam pentru piele uscată. Acesta este Ultrabalm care conține doar ingrediente naturale: ulei de jojoba, ceară de albine și ceară de trandafir. Poate fi folosit pe coate, pe călcâie, pe zgârieturi sau pe post de balsam de buze.


Pentru buze moi am ales scrub-ul Mint Julips care conține zahăr și uleiuri hidratante. Miroase a ciocolată și a mentă.... Delicios!




Leacul sigur al scalpului cu mătreață este Snake Oil, iar pentru un tratament al părului uscat la vârfuri folosim ulei de argan bio.

Vom continua seria aceasta dedicată săptămânii sănătății cu alte postări. Ce părere aveți despre ideea de a avea regulat perioade de timp în care să ne concentrăm asupra trupului și a minții, în care să încercăm să facem alegerile potrivite care să genereze o stare de bine și un corp mai sănătos?

Rămâneți frumoase, vesele și sănătoase! xo



2 comentarii:

  1. Lush....ai asa multe produse..mi-as mai comanda si eu insa sunt cam scumpute.Sa le folosesti sanatoasa!:*

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc de urare. Intr-adevar, sunt cam scumpe. Dar... ah, sunt de o calitate foarte buna. Lush este un rasfat pe care mi-l ofer din cand in cand.

    RăspundețiȘtergere