luni, 25 noiembrie 2013

Ingredientul secret al frumuseții


Bună, fetelor!

De multe ori cumpărăm produse pentru îngrijirea pielii și a părului fără a ne uita și la lista ingredientelor. În această postare vreau să vă prezint un ingredient care chiar are efecte benefice pentru piele și păr. Acesta este uleiul de măsline.




Se știe că încă din antichitate femeile foloseau ulei de măsline în rutina zilnică de îngrijire. Acesta este bogat în antioxidanți care ajută pielea să se mențină tânără.
Cu capacitatea sa minunată de a hidrata intens, uleiul de măsline va lăsa pielea radiantă și părul strălucitor.

Poate fi folosit pentru:
  • buze: hidratează și repară buzele afectate de vânt și frig
  • ten: hidratează și protejează pielea tenului de factorii externi
  • gene: îndepărtează machiajul, le ajută să devină mai flexibile și poate fi folosit ca rimel pentru un look natural
  • păr: hidrateză și dă strălucire
  • corp: hidratează și lasă pielea moale


Iată câteva rețete pe bază de ulei de măsline:

Scrub pentru față/corp

o ceașcă și jumătate de zahăr
1/4 ceașcă ulei de măsline

Mască pentru față

1 lingură ulei de măsline
1 lingură miere

Mască pentru păr

2 linguri ulei de măsline
2 gălbenușuri de ou

Tratament cu ulei cald pentru mâini

Se încălzesc timp de 20 secunde câteva linguri de ulei de măsline, se aplică pe mâini și se înfășoară în folie stretch pentru uz alimentar.

Scrub pentru buze

1/4 linguriță ulei de măsline
o linguriță zahăr


Sper că veți găsi această postare utilă!
Mulțumesc că v-ați oprit pe blogul meu!
xo xo xo

6 comentarii:

  1. am incercat si eu cateva retete cu ulei de masline..foarte bune!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si mie imi place sa-mi fac tratamente cu ulei de masline. Au numai efecte benefice pentru piele si par. Te pup

      Ștergere
  2. Răspunsuri
    1. Uleiul de masline este foarte bun! Cand ma gandesc la ulei de masline, ma gandesc la piele frumoasa si par sanatos. Pupici

      Ștergere
  3. Răspunsuri
    1. Cand nu am timp sa imi fac o masca pentru par imi place sa aplic ulei de masline pe toata lungimea parului. Il las sa actioneze timp de 30 minute inainte de a ma spala pe par. Te pup

      Ștergere