sâmbătă, 30 noiembrie 2013

November Empties: Produsele terminate luna aceasta


Bună, fetelor!

Dacă ne urmăriți, știți deja că la sfârșit de lună postăm produsele pe care le-am terminat în luna respectivă. Iată-ne și la sfârșitul lui noiembrie, numărând produsele pe care le-a terminat fiecare dintre noi. Le-am pus pe toate la un loc și am observat că cele mai multe au fost care sunt destinate îngrijirii corpului.





  • Spray pentru păr Herbal Go de la Mane'n Tail - este un produs 3 în 1, spray pentru strălucire, pentru descurcarea părului și pentru protecție împotriva căldurii. Mi-a plăcut mult acest produs deoarece face ce promite
  • Cremă pentru corp cu ulei de argan de la Krauter - este o cremă foarte bună, este ideală pentru pielea uscată


  • Apă micelară Bioderma - este foarte bună, îndepărtează cu succes machiajul și ține împerfecțiunile la distanță
  • Gel de curățare Alba Botanica - este unul dintre produsele mele preferate, conține enzime de ananas și luptă împotriva acneei; demachiază foarte bine și nu irită ochii, lucru foarte important pentru mine
  • Spray pentru față cu mușețel de la Apimond - este ideal pentru pielea sensibilă, miroase a mușețel și calmează pielea iritată


  • Tratament pentru față cu ginseng de la Avon - mi-au plăcut mult, mult de tot, mi-au lăsat tenul fin și strălucitor.
  • Cremă pentru ochi de la Good Things - are o textură lejeră, nu conține parabeni, hidratează și diminuează aspectul cearcănelor; nu este însă o cremă wow, eu caut ceva mai hidratant. Dacă aveți propuneri, aștept sugestiile voastre!


  • Loțiune pentru corp de la Yves Rocher - conține ulei de măsline și hidratează foarte bine pielea
  • Loțiune pentru corp de la Palmer's - produsele de la Palmer's se numără printre preferatele mele deoarece oferă pielii hidratare intensă, lăsând-o catifelată
  • Loțiune pentru copii de la Johnson's Baby - este perfectă pentru a calma pielea iritată, am folosit-o după epilare și mi-a plăcut mult


  • Cremă pentru mâini de la Cosmetic Plant - este perfectă pentru a hidrata pielea uscată în zilele răcoroase
  • Loțiune pentru corp cu zmeură și hibiscus de la Avon - miroase bine, are o textură ușoară, fiind perfectă pentru o piele normală 
  • Spray pentru corp cu vanilie de la Avon - miroase foarte, foarte bine, deja mi-am achiziționat un nou spray


  • Deodorant Rexona - este unul dintre cele mai bune deodorante pe care le-am încercat. Îl recomand!
  • Spray deodorant pentru picioare de la Avon - un produs nelipsit atât vara, cât și iarna



Dacă aveți întrebări legate de unul dintre aceste produse ni le puteți adresa în comentarii.
Vă îmbrățișăm cu mult drag!
Surorile Duma
xo xo xo

6 comentarii:

  1. aveti o recolta foarte bogata luna aceasta.. :D
    eu deja ma gandesc daca sa mai postez sau nu... :D
    pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Încercăm să terminăm cât mai multe produse. Suntem curioase ce produse ai terminat și tu în această lună. Te pupăm

      Ștergere
  2. Răspunsuri
    1. Raftul e cam plin și nu aș vrea ca produsele să expire înainte de a le folosi, de aceea încerc să termin cât mai multe. Pupici

      Ștergere
  3. Nu am incercat niciun produs din lista voastra, de unele am mai auzit de altele nu dar eram curioasa de unele cum sunt :)

    RăspundețiȘtergere