vineri, 1 noiembrie 2013

Picks of the day: Produsele preferate ale zilei


Bună, fetelor!

Astăzi îmi plac următoarele lucruri:



  •  Spray pentru corp cu vanilie de la Avon
Îmi place deoarece:
- miroase a vanilie
- pe piele rămâne un parfum subtil
- mirosul persistă pentru mai multe ore





  • Top coat de la Farmasi
Îmi place deoarece:
- dă strălucire ojei
- ajută oja să se usuce mai repede
- oja persistă mai mult timp pe unghii






  • Ulei pentru cuticule de la Medusa
Îmi place deoarece:
- miroase a caise
- hidratează foarte bine cuticulele
- are un preț de doar 2,5 lei






  • Apă de parfum Far Away de la Avon
Note de bază: ylang-ylang, iasomie albă, trandafir și floare de măslin dulce
Note subtile: vanilie, lemn de santal și mosc
Categorie: oriental-florală
Îmi place deoarece este un parfum elegant, feminin, un parfum ce te seduce imediat.


 



  •  Inside out ponytails

 




Sper că aveți parte de un sfârșit de săptămână frumos, iar luna ce abia începe să vă aducă zile senine, pline de bucurie!
Vă îmbrățișez cu mult drag!
xo xo xo

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu