duminică, 5 ianuarie 2014

Cumpărături de la Lush



Bună, fetelor!

Acum câteva zile am făcut cumpărături în magazinele preferate. Ieri v-am arătat ce produse am ales din DM și din magazinul Din West, iar astăzi doresc să vă prezint ce am cumpărat din magazinul Lush.
Am ales produse din colecția de Crăciun deoarece erau la promoție, ofertă ce se încheie mâine, 6 decembrie. Aceasta constă într-o reducere de 50% la produsele din gama de Crăciun, așa că dacă sunteți interesate, mai aveți timp în care puteți să beneficiați și voi de aceste reduceri.







Gel de duș Ponche

Și fratelui nostru îi plac produsele Lush. Preferă gama Dirty, dar de data aceasta a ales gelul de duș Ponche, recipientul de 250g. Cel de 500g... știți voi... este al meu. :D
Ponche are un parfum unic, ușor spicy. Miroase bine! Gelul conține scorțișoară, suc de portocale și tequila, ingrediente foarte revigorante.



Sare de baie Secret Santa

Miroase așa de bine!!! Conține ylang-ylang, ulei de santal, esență de iasomie, ulei de lămâie și esență de tonka. Am văzut pe internet că dacă spargi această sare de baie în două, vei găsi în interior un Moș Crăciun. Sunt așa de entuziasmată să o folosesc!



Sare de baie Lord of Misrule

Conține patchouli, piper, vanilie, extract de gardenie, toate acestea dând sării un miros aparte. Am văzut în magazin că în mijloc produsul conține o sare de baie mai mică de culoare roz aprins. Verdele de la exterior împreună cu rozul din interior ar trebui să coloreze apa băii în culoarea vinului. Un adevărat răsfăț!



Săpun Snow Globe

Are un miros revigorant de lămâie și conține ulei de ylang-ylang, ulei de grapefruit și ulei de lămâie. Este foarte fresh!



Spumant pentru baie Christmas Eve

Miroase foarte, foarte bine! Conține iasomie, ylang-ylang, extract de gardenie și cremă de tartar, toate având rolul de a relaxa organismul. Produsul acesta este perfect pentru o băiță cu muuuuultă spumă după o zi lungă și obositoare.



Săpun Mr. Punch

Mirosul acestui săpun are o notă fructată, dar în același timp ușor spicy. Este o combinație unică, de aceea parfumul acestuia intră oficial în categoria mirosurilor preferate. Conține ienupăr, coacăze negre și ulei de lămâi verzi. Sunt sigură că o să-l folosesc cu mare plăcere de fiecare dată!


Listă prețuri reduse cu 50%
  • Gel de duș Ponche - 250g: 29,40 lei
                                          - 500g: 47,40 lei
  • Sare de baie Secret Santa: 16,40 lei
  • Sare de baie Lord of Misrule: 12,90 lei
  • Săpun Snow Globe: 13,40 lei
  • Spumant pentru baie Christmas Eve: 12,90 lei
  • Săpun Mr. Punch: 13,90 lei

Sunt super încântată de ceea ce am cumpărat, dar și de... prețuri!  :D De abia aștept să folosesc produsele! Îmi voi răsfăța pielea, învăluindu-mă în miresme îmbietoare.


Să aveți parte de o zi minunată!
xo xo xo

9 comentarii:

  1. Nu stiam de reducere. Eu vreau sa imi cumpar gelul de dus Rose Jam. Pe Ponche l-am avut anul trecut si tare mi-a placut! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am mirosit în magazin gelul de duș Rose Jam și miroase foarte bine. Te pup!

      Ștergere
  2. Sa le folosesi cu drag! eu sper sa incerc anul acesta produsele lush!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, Claudia! Sper sa ai ocazia sa testezi produse Lush deoarece sunt foarte speciale. xo

      Ștergere
  3. Gelul de dus e minunat si l-ati luat la un pret bun!

    RăspundețiȘtergere
  4. Asa imi doresc si eu sa incerc Lush, mai ales sare de baie ca m-am tot uitat la tutoriale pe youtube, dar "s-a inchis pravalia", nu ma mai lasa sotul sa iau nimic luna asta:(.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :( Poate il convingi totusi daca il iei cu tine intr-un magazin Lush sa adulmece produsele. :)

      Ștergere
  5. Multumesc de urare! Iti doresc si eu sa ai un An Nou plin de bucurii, pace si multe realizari! xo xo xo

    RăspundețiȘtergere