marți, 21 ianuarie 2014

Review: Cremă pentru ten Desert Essence


Bună, fetelor!

Pielea tenului meu este mixtă, zona obrajilor este uscată, iar zona T (frunte, nas, bărbie) este grasă. Îmi este foarte greu să găsesc creme care să-mi lase pielea hidratată și în același timp să-i ofere și matifiere. Acum câteva luni am găsit pe site-ul iHerb o cremă special creată pentru tenul gras sau mixt care avea numai review-uri pozitive. M-am hotărât să o încerc și eu și îmi pare bine că am făcut-o deoarece îmi place mult. Este vorba despre crema pentru față Thoroughly Clean Oil Control Lotion de la Desert Essence.



Ingrediente:

Water (aqua), hamamelis virginiana (witch hazel) leaf extract*, chamomilla recutita (matricaria) flower extract*, calendula officinalis flower extract*, fucus vesiculosus extract (bladderwrack)*, hydrastis canadensis (goldenseal) extract*, hedychium coronarium root extract (hawaiian white ginger)*, caprylic/capric triglyceride (coconut derived), glycerin, (plant derived), glyceryl stearate SE (plant derived), stearic acid (vegetable derived), propanediol (corn derived), kaolin, tapioca starch, magnesium aluminum silicate (mineral), simmondsia chinensis (jojoba) seed oil*, melaleuca alternifolia (tea tree) leaf oil*, lavandula angustifolia (lavender) oil*, mentha piperita (peppermint) oil*, cymbopogon martini oil (palmarosa), citrus reticulata (tangerine) leaf oil, helianthus annuus (sunflower) seed oil*, prunus amygdalus dulcis (sweet almond) oil*, butyropermum parkii (shea) butter*, benzyl alcohol (plant derived), alcohol (grain derived), dehydroacetic acid.



Ce am observat:

  • are o textură ușoară
  • se absoarbe rapid în piele
  • miroase a ulei de arbore de ceai, ușor mentolat
  • lasă tenul hidratat
  • pielea rămâne matifiantă pentru un timp îndelungat
  • nu conține parabeni, parfum artificial și nici parafină
  • conține ulei de hamamelis, mușețel, ulei de jojoba, lavandă, mentă și ulei de arbore de ceai
  • luptă împotriva imperfecțiunilor
  • nu irită pielea
  • textura tenului s-a îmbunătățit
  • are un preț accesibil (8,74$- aprox. 30 lei - pentru 120ml) 




Voi ce cremă de față preferați să folosiți?


Nu uitați că sunteți frumoase și unice!
xo xo xo

2 comentarii:

  1. eu am tenul uscat, noaptea folosesc unturi, uleiuri! ziua, acum o crema lejera!

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu acum folosesc o crema de la Farmec, pentru ten mixt, din gama Stop Acnee :)

    RăspundețiȘtergere