miercuri, 22 ianuarie 2014

Oferte tentante de la Lidl

Bună, fetelor!

Tocmai mi-am achiziționat un uscător de păr din Lidl: este ieftin, de calitate decentă și are culoarea roz. :)



 Foenul se poate găsi și pe negru, dar l-am preferat pe acesta cu gri și roz deoarece mi se pare mai feminin. Mi-a plăcut că este prevăzut cu o buclă practică pentru atârnare. Prețul produsului este de 40 lei.



Cablul de alimentare se rotește 360 grade, iar filtrul de aer este detașabil pentru a permite o curățare mai ușoară.





Aparatul este prevăzut cu 3 trepte de căldură, 2 de viteză și un buton pentru aer rece. 



Tot în Lidl am văzut și cântare de baie electronice la prețul de 50 lei. Dacă vă tentează vreunul din aceste produse, le puteți găsi la rafturi săptămâna aceasta.

Să aveți o zi ușoară și productivă! 
xo xo xo 

8 comentarii:

  1. Ce dragut este si totodata practic si eficient! Sa-l folosesti sanatoasa!

    RăspundețiȘtergere
  2. Si eu am un uscator de par de la Lidl, luat de doi ani si inca functioneaza foarte bine si a fost doar 50 de lei. Multe produse ce am cumparat din Lidl mi s-au parut de calitate si la un pret foarte bun :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Din Lidl eu mi-am mai cumparat un aparat pentru masaj si un blender si pot spune ca sunt incantata de aceste produse. Foarte bune, iar preturile mai mult decat ok.

      Ștergere
  3. Mulțumim pentru informații. Eu un cântar de baie aș vrea, am unul dar e dat de tot peste cap, nici nu cred că indică greutatea corectă :D.

    RăspundețiȘtergere
  4. Răspunsuri
    1. Multumesc pentru comentariu, Lorena! Chiar am folosit foenul si este ok. Imi place ca are multe trepte de caldura. Mi-a lasat parul frumos, fara fire rebele.

      Ștergere