duminică, 31 august 2014

August Empties: Produse terminate luna aceasta




Iată-ne în ultima zi de vară a acestui an, o vară plină de clipe minunate din care am cules amintiri frumoase. Sfârșit de lună = trecerea în revistă a produselor terminate în luna respectivă. Sunteți curioase să le vedeți pe cele pe care le-am terminat eu? Dacă da, vă invit să citiți în continuare această postare. ^◡^ 






 Din categoria ”Produse pentru ten” am terminat următoarele produse:

  • Lapte demachiant Q10 Anti-Wrinkle de la Nivea - îndepărtează foarte bine machiajul și lasă pielea hidratată. Este un produs perfect pentru tenul sensibil.
  • Cremă de față cu lăptișor de matcă și vitamina A de la Apiderminconține lăptișor de matcă și vitamina A. Are o textură mai groasă, de aceea am folosit-o pe timpul nopții. Se absoarbe rapid și nu lasă reziduuri pe piele. Această cremă m-a ajutat mult în lupta împotriva pielii uscate și sensibile. Este o cremă ieftină și bună.
  • Cremă pentru ten Yes to Cucumbers - este o cremă creată special pentru tenul sensibil, am observat că lasă pielea hidrată, se întinde ușor și intră repede în piele. Este un produs non-comedogenic, de aceea porii nu sunt încărcați, iar pielea respiră. 
  • Apă minerală de la Elmiplant - am devenit nedespărțită de această apă deoarece lasă pielea hidratată și o calmează pe cea iritată, fiind perfectă pentru a da un strop de răcorire tenului în zilele calde de vară.
  • Fond de ten Flawless Finish Foundation de la e.l.f. - are o putere medie de acoperire, dar oferă un aspect cam încărcat deoarece are o textură destul de groasă. Nu cred că-l voi recumpăra.





La categoria ”Produse pentru îngrijirea corpului” am terminat următoarele produse:

  • Gel de duș cu mere caramelizate de la Yves Rocher - miroase foarte bine, are o textură fină ce lasă pielea catifelată și hidratată. Trebuie să-l recumpăr!
  • Gel de duș Shape de la Adidas - are un parfum îmbietor, pielea se simte mai fermă, dar s-a terminat cam repede.






  • Spray pentru corp Vanilla Lace de la Dear Body - miroase divin, sunt obsedată de el. Cu siguranță îl voi recumpăra. Love it!
  • Loțiune pentru corp Vanilla Lace de la Dear Body - are același parfum ca și spray-ul, lasă pielea fină și hidratată; deoarece recipientul este mai mic, acest produs poate fi purtat cu ușurință în geantă fără a ocupa prea mult spațiu. 






  • Cremă pentru corp Rich Moisture Cream de la Avon - este foarte bună deoarece se absoarbe rapid în piele, lăsând-o hidratată. Poate fi folosită pentru a îngriji pielea corpului, dar și pentru a combate cu succes pielea uscată a coatelor și a călcâielor.
  • Spray pentru corp cu vanilie de la Avon - hmm... este preferatul meu!
  • Spray pentru corp Sweet Sensuality de la Avon - are un miros plăcut, floral, de iasomie.




Voi ce produse ați terminat luna aceasta? Aștept cu drag să mi le spuneți într-un comentariu sau dacă doriți să le fotografiați și să le postați pe Facebook cu hashtagul ”#produseterminate”. 


Vă pup!
xo xo xo

6 comentarii:

  1. Am ramas placut surprinsa sa vad ca au aparut si la noi lipbalm-urile de la Babylips, iar cel in nuanta Peach kiss e preferatul meu :D Hidrateaza buzele si au si un luciu frumos.. Am incercat si eu fondul de ten descris de tine, cel de la efl insa nu mi s-a parut cine-stie-ce :D

    http://voxofvanity.wordpress.com/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu am incercat balsamurile de la Babylips, insa intentionez sa imi cumpar si eu unul ca prea sunt laudate. Multumesc de comentariu si de recomandare! Pupici!!

      Ștergere
  2. Hello!
    Am și eu fondul de ten de la ELF și nici eu n-am de gând să-l cumpăr iar. Mi se pare destul de uleios pentru tenul meu.
    Spray-ul cu vanilie de la Avon e și preferatul...tatălui meu :D! El nu le are cu cosmeticele, dar îi place spray-ul ăsta la nebunie .

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Intr-adevar, fondul de ten de la elf este cam uleios cu toate ca este un produs oil free. Sper ca vor veni cu variante imbunatatite. Eu il mai am si pe cel anti-acneic si mi se pare ca are o consistenta ciudata care nu se asaza tocmai bine pe ten, insa are o putere mare de acoperire si are o actiune benefica asupra tenului datorita ingredientelor ce sunt menite a lupta cu acneea. Cat despre sprayul cu vanilie de la Avon... nu ma asteptam sa fie preferatul tatalui tau, desi daca stau bine sa ma gandesc, mirosul este dulce, dar cu unele note masculine. Multumesc pentru comentariu, Aurora! Apreciez faptul ca ti-ai facut timp sa imi scrii impresiile tale. Te pup!!!

      Ștergere
  3. ai fost harnicuta, imi doresc si eu sa incerc apa de la Elmiplant, oricum in general imi plac produsele lor destul de mult

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu ma gandeam sa-mi iau fondul de ten Elf,dar ma bucur ca am citit parerea ta,ca aveam dubii...
    Cred ca lotiunea VS miroase delicios!

    RăspundețiȘtergere