vineri, 1 august 2014

Haul: Cumpărături de la Kurtmann



Am pășit oficial în ultima lună de vară, iar eu mă gândesc să-mi completez garderoba cu câteva pulovere pentru toamnă deoarece în curând concediul se va termina și odată cu el se va reduce și timpul petrecut în magazine, fie ele virtuale sau fizice. Bineînțeles că reducerile substanțiale de la Kurtmann au picat la țanc, așa că nu am pregetat și am plasat o comandă "frumușică". :)



Am ales o pereche de pantaloni Zara pe care am plătit doar 80 lei. Îmi place că sunt ușor supraelastici, deci se așază bine pe corp. Bineînțeles că și croiala este un plus, dar și fermoarele inserate în zona gleznelor care fac pantalonii ușor de purtat cu botine. 




Pe site mai găsiți mărimea 40, dar se potrivesc și pentru cele care poartă 42 pentru că au un conținut de 4% elastan. Dacă vă tentează, click aici.

Am ales și câteva pulovere deoarece au avut prețuri ridicol de mici, așa că nu le puteam lăsa să scape. lol...

Primul pe listă este un pulover crop top de la Stradivarius de culoare gri pe care am plătit 15,96 lei. Nu îl voi purta la birou decât peste o rochie deoarece nu este mediul în care să ne expunem abdomenul, nu-i așa?


Mi-a plăcut mult și fermoarul aplicat pe spatele aricolului. Cred că îi dă o notă modernă. 


Puteți găsi puloverul aici cu doar 11,97 lei. 
Personal îmi place și varianta pe alb pe care o puteți găsi aici la același super preț.

Această bluză albă de la Pimkie este o piesă basic ce poate fi ușor integrată într-o ținută pentru serviciu, școală sau timp liber. Materialul este elastic și de calitate. Produsul a costat 15,96 lei. 



Puloverul acesta de la Zara este incredibil de fin la atingere!  A costat numai 23,96 lei, ceea ce mi se pare a fi un preț extrem de mic având în vedere calitatea materialului. 



Cu gândul la vremea rece care va veni peste câteva luni, am ales acest pulover alb de la Alcott. Este foarte cozy! Prețul articolului a fost de 17,96 lei. 



Ultimul pulover cumpărat este tot crop top, este confecționat dintr-un material ușor și are o culoare care mie îmi place mult. Articolul nu este foarte scurt în talie și merge purtat cu un top pe dedesubt. Produsul este marcă Stradivarius și a costat 15,96 lei. 


Din păcate acest pulover nu mai este la reducere, dar chiar și așa costă doar 39,90 lei. Îl găsiți aici.

De la categoria accesorii am ales un colier și o eșarfă.


Prețul colierului a fost de 19,90 lei. Îl puteți găsi aici.


Îmi place mesajul inscripționat pe produs - Love. Peace. Trust. Consider că sunt ingredientele fericirii umane. Purtându-le pe acest colier, poate îmi vor aminti să cred mai mult în adevăratele valori sufletești. 




Această eșarfă de la Pimkie parcă strigă ”Toamnă!”. Culorile și printul mi se par potrivite pentru anotimpul tomnatic, ducându-mă cu gândul la paleta cromatică deosebită pe care o va avea natura în curând. Îmi place forma pătrată a produsului pentru că îl pot purta în mai multe feluri - ca eșarfă sau ca șal.
Prețul plătit pe această eșarfă a fost de 25 lei. O puteți găsi aici alături de alte modele superbe!

Cam atât pentru moment, însă trebuie să mai sosească o altă comandă Kurtmann...yay! Puteți arunca și voi o privire pe site. Cu siguranță veți găsi ceva care să vă placă! 


4 comentarii: