marți, 11 august 2015

Jumbo haul: Cumpărături Jumbo




Ultima sesiune de cumpărături prin magazinele fizice preferate mi-a scos în cale magazinul Jumbo despre care auzisem de la sora mea că, pe lângă jucării, se găsesc și articole de papetărie și pentru decorațiuni interioare. Unde sunt astfel de produse, hop-țop și eu! (◔◡◔)




 Pantaloni scurți - 13 lei


Sunt puțin supraelastici, iar materialul este moale și confortabil. I-am ales pentru că sunt roz, iar logo-ul mi s-a părut tare drăguț: Keep calm! (^◡^ )


 Suport pentru creioane - 5 lei/bucata
Set pixuri cu gel - 6 lei


Mi-am ales două suporturi pentru creioane pe care vreau să le folosesc pentru a-mi ține pensulele de machiaj. 
Mi-am luat și un set de pixuri cu gel deoarece mi s-au părut că au un preț accesibil.


Agendă The Classic - 8 lei
Agendă roz - 10 lei


Mi-am ales aceste două agende pentru că mi s-au părut foarte drăguțe și nu au dimensiuni mari, astfel încât le pot purta în geantă fără nicio problemă.


 Album cu stickere (peste 2000 de bucăți) - 5 lei
Stickere cu pești - 3 lei


Sunt foarte drăguțe! Love some stickers! (˘◡˘ )


Mapă roz - 2 lei


M-a atras designul și, bineînțeles, culoarea acesteia. (>‿◠)


Sacoșă - 13 lei


Am ales-o pentru a o purta la cumpărături, dar și la plajă. Îmi place materialul gros din care este confecționată. 


Să aveți o zi frumoasă!
xo xo xo

12 comentarii:

  1. Da, trebuie sa ajung si eu in Jumbo! M-au innebunit ideile voastre...sa vedem ce reusesc sa cumpar eu! :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Este Jumbo în Constanţa? Acum aud de magazinul ăsta..dar agendele sunt super drăguţe şi aş vrea şi eu :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu stiu daca exista Jumbo in Constanta. Eu am fost in Ploiesti. Sper sa ai ocazia sa mergi intr-unul din magazinele lor, caci merita. Te pup! xo

      Ștergere
  3. Ne arati cum iti decorezi agendele?😁 presupun ca pentru asta ti-ai luat stickerele. Foarte dragute lucrurile pe care le-ai cumparat, pacat ca nu se gaseate jumbo in mai multe orase😩 esti o scumpa!! Pupici!! 😘😘😙

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mi-am luat stickerele si pentru agenda, dar si pentru bilete adresate celor dragi, pentru biletelele pe care le lipesc pe frigider cu privire la lucrurile pe care le am de facut. Imi place sa imi pun in camera mici bilete cu mesaje motivationale pe care le decorez cu stickere. In agenda folosesc de obicei stelute pentru a marca evenimentele importante, fete zambitoare pentru lucrurile haioase sau care imi plac. Multumesc pentru comentariu. Pupici multi!

      Ștergere
  4. Ce agenda draguta! Tocmai am aflat ca se va deschide si in orasul meu Jumbo (sau cel putin asa scrie pe Mediafax.ro). :D Yay !

    RăspundețiȘtergere
  5. Am văzut atât de multe haul-uri drăguțe prin blogosferă încât am ajuns să fiu sigură că și mie mi-ar plăcea 100% magazinul ăsta. Păcat că nu îl am și eu aici, uf uf. Sunt foarte drăguțe cumpărăturile tale, mai ales agenda roz, mapa și sacoșica. Sunt preferatele mele. ^^

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cred și eu că ți-ar plăcea magazinul, în special pentru că ești pasionată de crafting. Te pup!

      Ștergere
  6. sa le folosesti pe toate cu drag! Toate sunt adorabile!

    RăspundețiȘtergere
  7. Ce drăguță e sacoșica, pare numai bună de purtat pe post de geantă de plajă! O să mă uit și eu după ea cu prima ocazie, data trecută n-am remarcat-o.
    La capitolul agende drăguțe e nebunie, eu am fugit repede de acolo că am o grămadă acasă. :))
    Să le folosești pe toate cu drag!

    RăspundețiȘtergere