vineri, 14 august 2015

Top 5 produse e.l.f.



Pentru astăzi m-am gândit să vă prezint un Top 5 al produselor e.l.f. pe care le folosesc. Deseori aceștia au reduceri de 30% pe site, așa că puteți aștepta momentul în care prețurile sunt mai mici și vă puteți alege produsele preferate. Eu una așa procedez.





 Paletă de farduri de obraz, nuanța Dark - conține 4 blush-uri foarte pigmentate ce se aplică uniform. Mi-ar fi plăcut să cumpăr varianta mai deschisă a acestui produs, însă nu se găsește la noi în țară. :(
Dacă doriți să vedeți swatch-uri și să citiți mai multe despre această paletă, dând click aici.




Primer pentru gene - îl folosesc de mai mulți ani deoarece conferă volum genelor și ajută rimelul să fie mai rezistent.




Primer pentru pleoape - este foarte accesibil ca preț și face o treabă excelentă: fardurile devin mai rezistente, mai pigmentate și nu se mai strâng în pliul pleoapei.




Kit pentru sprâncene - conține o parte cerată ce fixează firele rebele și o parte sub formă de pudră ce acoperă golurile din sprâncene și le dau un aspect foarte frumos. 



Pigmentarea produsului este una bună și oferă rezultate la fel de bune ca și produsele mai scumpe. 




Paletă de farduri  Prism Eyeshadow, nuanța Naked - aceste farduri sunt foarte frumoase, au un finish metalic ce arată bine pe pleoape, sunt destul de pigmentate (nothing crazy), oferă un look natural, dar "glamorous".


Nuanțele sunt superbe, cele mai deschise fiind potrivite pentru iluminarea arcadei și a colțului intern al ochiului, iar cele mai închise colorează frumos pleoapa. Nuanța ciocolatie este potrivită pentru un machiaj soft smokey.
Partea interesantă este că fardurile pot fi folosite uscate (pentru un look mai natural) sau ude (când devin foarte pigmentate).
Cea mai deschisă nuanță poate fi folosită ca iluminator pentru față deoarece arată foarte bine.


Acesta este topul meu pentru produsele e.l.f. Mi-aș dori ca pe site-ul din România să fie aduse mai multe produse noi și să se reînnoiască mai des stocurile epuizate. Am văzut că de curând cei de la e.l.f. au scos o linie de îngrijire a tenului ce a fost lăudată de multe fete de pe youtube. Din păcate nu avem acces la acestea deoarece nu sunt prezente pe site-ul din România. Poate pe viitor magazinul online din țara noastră va fi mai bogat în produse nou apărute.


Vă pup!
Să aveți un weekend frumos!
xo xo xo  

16 comentarii:

  1. De la Elf imi plac mult tusul crema si kitul pentru sprancene. Din kit eu folosesc mai mult partea pudra. De 6 ani ii sunt fidela!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am avut și eu tușul cremă și mi-a plăcut. Singurul minus a fost faptul că s-a uscat cam repede.

      Ștergere
  2. Ce frumoasa e paleta!! N-am mai cumparat de mult produse Elf, dar parca as pune de-o comanda curand :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Chiar au reduceri de 35% la Gama Studio și de 30% la Gama Essential.

      Ștergere
  3. Cum aplici fardurile umede? Eu am de la oriflame un fard care poate fi folosit atât umed când și uscat, dar nu știu cum să îl pun pe pleoape. Am umezit o pensulă și am luat fardul, dar mai apoi am observat că fardul s-a întârit în cutiuță și nu mai poate fi folosit... :(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu pulverizez pe o pensulă spray pentru fixarea machiajului. Nu am încercat această tehnică cu farduri de la Oriflame.

      Ștergere
  4. Am si trusa de blush si primer ul care isi face treaba bine,dar am cumparat acum doua luni cateva si nu mai au aceeasi consistenta si se strange fardul mai repede...cred ca au modificat compozitia...si am si fardurile care sunt foarte frumoase, folosite cu o pensula umeda dau un aspect mai metalic si mai placut:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Tot ce e posibil în ceea ce privește schimbarea compoziției. Nu am cumpărat produse e.l.f. în ultimele luni.

      Ștergere
  5. de la elf mi-a placut foarte mult primerul, luciurile de buze si corectorul lichid. Data viitoare comand si primerul pentru gene.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am și eu corectorul lichid și îmi place. Chiar l-am lăudat într-o postare cu favoritele lunii.

      Ștergere
  6. Eu am doar primerul pentru ochi din ce ai mentionat tu aici si kitul de sprancene. Am si vreo 2 pensule..cele negre sunt bune.
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Și mie îmi plac pensulele din Gama Studio. Îmi plac în special cele Stiple și Kabuky. Te pup!

      Ștergere
  7. Cât de frumoasă e paleta de farduri!
    Kit-ul pentru sprâncene îmi place și mie, deși în ultima perioadă l-am cam abandonat, iar primerul Elf a fost mult timp primul în topul favoritelor de la ei, dar acum nu-mi mai place, nu mai e la fel de eficient. :(

    RăspundețiȘtergere
  8. Kit-ul de sprâncene îmi place şi mie super mult, dar îţi recomand să încerci şi duo-ul St.Lucia, şi iluminatorul gotta glow, un dupe reuşit dupa albatroz! Pupici! ♥

    RăspundețiȘtergere