miercuri, 5 septembrie 2012

Garnier BB Cream Review


Bună, fetelor!

Chiar dacă nu mai este vară, soarele mai străluceşte cu putere, iar vremea este încă frumoasă. Cât timp va fi aşa de cald noi optăm pentru un look natural, de aceea am ales să folosim Garnier BB Cream. Am cumpărat-o din Cora, era la reducere (27,76 lei, preţul întreg fiind de 30 de lei) şi am ales varianta potrivită pentru tenul combinat sau gras, în nuanţa light.





De ce am achiziţionat-o? Fiind creată special pentru tenul gras, promite că ajută netezirea acestuia pe parcursul întregii zile, minimalizează porii dilataţi, acoperă imperfecţiunile şi protejează tenul, având SPF 20.

Ce am observat? Are o formulă uşoară şi lichidă, nu se simte cakey pe faţă.  Este ideală pentru obţinerea unui look natural deoarece nu încarcă tenul, iar dacă doriţi o acoperire mai mare a imperfecţiunilor puteţi aplica mai multe straturi şi tenul tot va arăta ca şi când aţi fi aplicat un machiaj discret. Nu conţine ulei, de aceea matifiează tenul un timp îndelungat. Am mai observat şi faptul că hidratează foarte bine. 





Am mai cumpăra Garnier BB Cream? Cu siguranţă!


Zâmbiţi, fiţi vesele şi nu uitaţi: Sunteţi frumoase!
Cu drag, Daniela, Oana şi Simona


4 comentarii:

  1. si pe mine ma bate gandul sa imi iau un bb cream... si vad la tine ca uniformizeaza destul de bine tenul...:D si daca mai e si usor matifianta e perfecta pt mine.. :D

    xoxo
    D.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am cautat mult timp ceva care sa ofere un look natural, fara sa incarce tenul.BB Cream de la Garnier ne-a surprins placut.

      Ștergere
  2. Si eu sunt curioasa de aceasta crema.Dar si mai curioasa in legatura cu ingredientele sale.aceasta crema contine cumva parabeni?multumesc mult:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am verificat lista de ingrediente si parabenii nu se afla printre ele. Merita incercata, poate o sa iti placa! xo

      Ștergere