marți, 2 aprilie 2013

Haul: Produse pentru îngrijirea tenului

Bună, fetelor!

Ne place mult să folosim produse românești pentru îngrijirea feței și a corpului. Zilele trecute, la o mică plimbărică prin magazine, am ales trei produse românești pentru îngrijirea tenului.


 Apă minerală naturală de la Elmiplant - promite să revigoreze, să hidrateze și să tonifice tenul. Am folosit această apă de câteva ori și am observat faptul că tenul rămâne hidratat. Prețul acestui produs este de 23 lei.

 Emulsie nutritivă cu extract de castraveți de la Doina - este ideală pentru tenul mixt sau gras. Îndepărtează bine machiajul și nu irită pielea. Costă 5 lei.

Lapte nutritiv vitaminizant de la Doina - conține vitaminele A și F. Acest produs are o textură mai groasă față de emulsie. Curăță bine tenul și îl lasă hidratat. Costă 8 lei.

Suntem curioase care vor fi rezultatele folosirii acestor produse după o perioadă mai lungă de timp. Voi ați încercat aceste produse? Cum vi s-au părut?

Vă îmbrățișăm cu mult drag! xo xo xo

13 comentarii:

  1. eu am folosit demachiantele Doina si mi-au placut doar in conitia in care le foloseam pentru oarecare ingrijire, nu demachierea propriu-zisa. La mine n-au avut puterea sa inlature decent machiajul.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, aceste demachiante sunt si foarte hidratante. Eu una nu ma machiez foarte strident, deci nu le pun la o treaba foarte grea. :)

      Ștergere
  2. Emulsia de la Doina o folosesc si eu si sunt multumita de ea!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cred ca multe dintre noi o folosim deoarece este ieftina si buna. xo xo xo Multumesc de comentariu!

      Ștergere
  3. Nu stiam ca este la Elmiplant asa ceva! Dar nu prea inteleg conceptul... adica... apa minerala?! Pai nu e ca aia obisnuita. din supermarket?:D Intreb, pt ca nu stiu.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Este o apa minerala ce provine din Alpi si care are o combinatie unica de oligo-elemente cum ar fi Magneziu si Calciu, precum si saruri minerale. Are un ph natural, deci este utila tenurilor sensibile. Sunt informatii pe care le-am gasit despre acest produs. Mie imi place. Acum... nu stiu daca este acelasi lucru cu apa minerala obisnuita. Oricum, am citit in multe locuri ca apa minerala de pe piata este benefica tenului, deci poti pune intr-un pulverizator si o poti aplica pe fata. Eu am ales acest produs din dorinta de a-l testa, precum si pentru faptul ca aceasta apa contine elemente benefice pielii.

      Ștergere
  4. Pare interesanta apa de la Elmiplant, nu am observat-o pana acum pe nicaieri dar sigur voi fi tentata sa o caut. In schimb cele doua produse de la Farmec le-am folosit multa vreme pentru ca erau printre putinele produse carora tenul meu nu le declarase razboi.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am vazut ca aceasta apa se poate gasi si online pe farmaciaverde sau pe magazin-naturist, dar cu cativa lei mai mult decat pretul la care am gasit-o eu in magazin.

      Ștergere
  5. si mie imi place laptele Doina :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Constat ca suntem multe carora le place acest produs. Chiar merita! :)

      Ștergere
  6. ador laptele nutritiv demachiant...e cel mai bun..si are un super pret:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Foarte bun si foarte ieftin...combinatia perfecta. Multumesc pentru ca te-ai inscris pe blog. Iti urez bun venit in clubul nostru. Sper sa iti fie utile informatiile de aici si sa te inspire! xo

      Ștergere
  7. Hmm, apa minerala de la Elmiplant arata bine :D. Si ambalajul e placut, ma bucur ca produsele romanesti au acum hainute dragute :3!
    Emulsia de la Doina imi place mult. Mi-a cumparat-o mama acum ceva vreme. La prima utilizare nu mi-a placut, si am uitat de ea. Apoi, dintr-o prostie, am redescoperit-o si a fost dragoste la prima vedere! Sau.. La a doua. Dar mi-a placut foarte, foarte mult <3!

    RăspundețiȘtergere