miercuri, 29 mai 2013

Let's talk about: Îngrijirea unghiilor

Bună, fetelor!

Unghiile moi care se exfoliează și cuticulele uscate sunt două probleme inestetice des întâlnite. Multă vreme aceste lucruri mi-au dat bătăi de cap. Am încercat multe produse, dar care nu au avut niciun efect. Acum totul ține de trecut deoarece am găsit produsele care se țin de promisiune și care au prețuri accesibile.


 Pentru a avea unghii puternice folosesc gelul cu calciu de la Orkide și întăritorul pentru unghii 24K gold de la Avon. Și surorile mele folosesc gelul de la Orkide și au observat același efect. Mai multe detalii găsiți aici. Acest produs costă în jur de 3 lei. Întăritorul pentru unghii de la Avon conține particule aurii fiind îmbogățit cu aur de 24 karate. Poate fi folosit singur, dar și ca bază pentru lacul de unghii. În ambele cazuri face treabă bună. Am cumpărat acest produs la prețul de 13 lei.

 Pentru a avea cuticule hidratate folosesc creionul hidratant pentru unghii de la e.l.f. și uleiul pentru cuticule de la Medusa. Creionul de la e.l.f. conține ulei de avocado și de migdale, dar și vitaminele A, C, E și provitamina B5. Îmi place acest produs deoarece este ușor de folosit. Fiind micuț îl port în geantă cu mine mereu, iar vârful ajută la aplicarea precisă a produsului. Creionul costă 9 lei. Pentru timpul nopții îmi place să aplic pe cuticule uleiul de la Medusa. Acesta conține ulei de caise și miroase foarte bine. Și cel mai important este faptul că hidratează foarte bine cuticulele. Îmi place foarte mult! Prețul uleiului este de 3 lei.


Fiți optimiste și aveți grijă de voi! xo xo xo

4 comentarii:

  1. Eu folosesc uleiul pentru unghii si cuticule de la Essence si imi place la nebunie! E hidratant, accelereaza cresterea unghiilor, si miroase frumos, a caise. Unde mai incape ca e mic si dragut si il port tot timpul in geanta :3 ?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc pentru sugestie. Eu nu l-am incercat, dar il trec pe lista de dorinte. Te pup!

      Ștergere