luni, 13 mai 2013

Review: Mario Bădescu Cellufirm Drops

Bună, fetelor!

Numărul de mai al revistei Elle vine cu un mic cadou: o mostră de produs Cellufirm de la Mario Bădescu. Eram foarte curioasă ce rezultate au produsele Mario Bădescu deoarece am citit numai păreri bune despre acestea.

Este creat special pentru a lupta împotriva semnelor de îmbătrânire ale tenului. Promite să confere fermitate, să netezească pielea și să prevină îmbătrânirea tenului. Conține colagen, elastină, acid hialuronic, extract de alge marine și vitamina E. Serul are un miros plăcut și delicat, iar pentru o singură aplicare sunt necesare 4-5 picături pentru a fi folosite pe întreaga față.
Deși nu am încă riduri, am folosit acest ser seara, după curățarea tenului, chiar și în zona ochilor și am observat următoarele lucruri:
  • tenul și zona ochilor sunt mai luminoase
  • hidratează
  • catifelează
  • se absoarbe rapid în piele
Produsul întreg are un preț cam măricel, costă 155 lei. Dar mi-ar face mare plăcere să-l am și să facă parte din ritualul de îngrijire a tenului meu. Poate o să reușesc să strâng câțiva bănuți și să cumpăr acest produs. :)

Vă doresc o săptămână reușită! xo xo xo

3 comentarii:

  1. si mie imi place acest produs foarte mult insa il cumpar doar atunci cand apare cu cate o revista. Pretul produsului intreg este cam mare intr-adevar. Acum mi-am luat 2 reviste cu acest ser si imi va ajunge cam o luna, poate chiar si mai mult, depinde de cate ori pe zi il folosesc. Oricum, consider ca am facut o afacere buna in acest mod.
    www.ioanarosu.wordpress.com

    RăspundețiȘtergere
  2. Mi-a placut mult produsul. Se eu il urmaresc cand se vinde la revista si iau mai multe. Au produse bune, dar din pacate termenul de expirare e mic si cel mai bine e sa-l imparti cu cineva.
    http://strumfette.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Este o idee buna sa-l imparti cu cineva. In felul acesta te asiguri ca produsul nu expira si ca nu irosesti bani. xo

      Ștergere