vineri, 27 septembrie 2013

Produse pe care le testez acum



Bună, fetelor!

În ultima vreme am pus mâna pe câteva produse noi, așa că mi-am zis că este ocazia perfectă pentru a vă vorbi puțin despre acestea.






Balsam pentru păr cu provitamine de la Cien
Este destinat părului uscat și deteriorat. Promite să lase părul catifelat, ușor de periat și strălucitor.
Până acum am observat că are un miros plăcut și că este hidratant.

 

Gel de duș Tesori d'Oriente Orchidea
Îmi place foarte mult!!! Miroase așa de bine!!! Are o textură cremoasă, iar pe piele rămâne un parfum subtil după folosire. Îl recomand!

 




Fond de ten Colour Supplement de la Lush
Este un fond de ten cu o textură ușoară, ideal pentru un machiaj natural. Acesta se poate folosi ca fond de ten, dar și pe post de corector. O să revin cu un review mai detaliat asupra acestui produs.

 




Ser Idealia Life Serum de la Vichy
Săptămâna aceasta am primit opt mostre cu acest ser. Sunt foarte curioasă de efectele pe care o să le aibă asupra tenului deoarece promite un ten mai frumos în doar opt zile. 
Serul are un miros plăcut de trandafiri. Mie nu îmi plac produsele care miros a trandafir, dar acesta miroase chiar bine și îmi place. După aplicare tenul este catifelat. 




Sper să aveți parte de o zi minunată și de un weekend fabulos!
xo xo xo

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu