vineri, 20 septembrie 2013

Week favourites: Produsele preferate ale săptămânii


Bună, fetelor!

Pentru astăzi vă propun o scurtă prezentare a produselor pe care le-am folosit în fiecare zi în această săptămână și care mi-au plăcut. Sper să vă placă și să vă inspire. :)






 Lapte catifelant pentru corp de la Yves Rocher
Miroase foarte bine, a zmeură. Are o textură ușoară, se absoarbe rapid în piele, lăsând-o catifelată, hidratată și parfumată. 



Apă de parfum Pretty Fabulous de la Avon
Este un parfum subtil, miroase a vanilie și are un ambalaj drăguț.



Scrub pentru buze Mint Julips de la Lush
Conține mentă și ciocolată. Delicios...
Îmi place deoarece îmi lasă buzele moi, catifelate și hidratate.



 Paleta Little Black BeautyBook - Warm Edition - de la e.l.f.
 Pentru a-mi scoate ochii în evidență îmi place să port pe pleoape farduri în tonuri de maro, de aceea săptămâna aceasta am ales să port din această paletă două nuanțe de maro și o nuanță deschisă pentru a da luminuozitate machiajului.












Ruj Kate Moss de la Rimmel London
Îmi plac foarte mult aceste rujuri deoarece sunt destul de pigmentate și hidratante.
Săptămâna aceasta am ales nuanța 103. 






Care sunt produsele voastre preferate ale săptămânii?

Vă doresc o zi frumoasă și un weekend liniștit!
xo xo xo


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu